دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته (۱ مرداد)

  • کد خبر: ۱۱۸۲۲۴
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته (۱ مرداد)
کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

گروه جامعه | شهرآرانیوز، زهرا مبشری‌نسب در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با ۴۵ درجه گرم‌ترین نقطه خراسان رضوی بوده است. هوای گرم تا روز دوشنبه در سطح استان ماندگار خواهد بود و در مناطق گرمسیر استان تا بیش از ۴۰ درجه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد نیز با ۷۲ کیلومتر در ساعت مربوط به شهرستان سرخس بوده است. همچنین وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت تا پایان هفته در مناطق بادخیر استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای بعدازظهر روز جاری در شمال غرب خراسان رضوی در ارتفاعات افزایش ابرناکی و احتمال رگبار‌های پراکنده باران نیز پیش‌بینی شده است.
مبشری‌نسب گفت: حداکثر دمای مشهد در روز گذشته به ۴۱ درجه رسید. کمینه دمای هوای مشهد برای روز جاری ۲۴ درجه و بیشینه دمای هوا به ۳۹ درجه می‌رسد. حداکثر دمای هوای مشهد در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به ۳۷ و ۳۸ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: دمای هوای مشهد در روز سه شنبه به ۳۶ درجه خواهد رسید، اما مجددا دمای هوا به ۳۸ تا ۳۹ درجه افزایش پیدا خواهد کرد. مدل‌های هواشناسی از کاهش ۴ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در مشهد از اوایل هفته آینده به همراه رطوبت هوا خبر می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->