نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سرخط خبرها

مجازات ارسال فیلم برای «مسیح علی‌نژاد»| سخنگوی ستاد امر به معروف: علی‌نژاد عضو رسمی CIA است

  • کد خبر: ۱۱۸۳۶۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
  • ۲
مجازات ارسال فیلم برای «مسیح علی‌نژاد»| سخنگوی ستاد امر به معروف: علی‌نژاد عضو رسمی CIA است
هرگونه همکاری با شبکه‌های معاند علیه نظام اسلامی اعم از ارسال فیلم برای دشمنان نظام مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است و از ۱ تا ۱۰ سال حبس دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها شاهد انتشار فیلم‌هایی از بدحجابی و یا برخورد با آمران به معروف در شبکه‌ها و رسانه‌های معاند هستیم. فیلم‌هایی که توسط عده‌ای از شهروندان نا‌آگاه تهیه شده و برای معاندان ارسال می‌شود.

موضوع بازداشت و یا برخورد با این افراد هم در روز‌های اخیر مطرح می‌شود و برخی این کار را بر خلاف قوانین کشور می‌دانند در حالی که طبق قانون هرگونه همکاری با دشمنان و شبکه‌های معاند اعم از ارسال فیلم علیه نظام جمهوری اسلامی از بی‌حجابی و ... مشمول مجازات براساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره فیلم گرفتن از کشف حجاب و برخورد با آمران به معروف گفت: در این راستا هرگونه همکاری و همچنین فیلم‌گرفتن در رابطه با کشف حجاب بگیرند و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم در دام عناصر خود فروخته‌ای، چون مسیح علی‌نژاد نیفتند، گفت: این افراد دشمنان ملت هستند و برای مقابله همه جانبه با تمامیت ارضی کشور و ایجاد تفرقه و دوقطبی بین آحاد مردم هستند و دشمن قسم خورده ما هستند.

سخنگوی ستاد امر به معروف ادامه داد: با توجه به اینکه معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است و البته علی‌نژاد در سال‌های قبل هم با سرویس اطلاعاتی انگلیس MI ۶ همکاری داشته، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی با بیان اینکه این عناصر خبیث همانانی هستند که نامه نوشتند که تحریم‌ها تشدید شود و به کودکان سرطانی هم رحم نکردند و نمی‌کنند. این‌ها همان‌هایی هستند که نامه نوشتند که به ایران حمله نظامی شود. این‌ها از ایجاد اختلاف و دوقطبی دلار‌های زیادی دریافت می‌کنند.

ما خوب می‌دانیم بودجه‌های میلیون دلاری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب توسط چه مجموعه و کشور‌های تأمین می‌شود. آن‌ها همانی هستند که در جریان حوادث آبان‌ماه مردم را تشویق به اقدامات خرابکاری و ایجاد آشوب می‌کردند. پس ضروری است، مردم عزیزمان با هوشیاری بیش از بیش هجمه‌ها و اقدامات خصمانه و فضا سازی‌های جریان‌های معاند را خنثی کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
مسیح علی نژاد من از اول قبول نداشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
خوب vpn اول روشن می کنند بهد ارسال می کنند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->