سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تشدید بارندگی در جنوب؛ پیش‌بینی رگبار پراکنده برای ۹ استان (۲ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۸۳۹۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
  • ۱
تشدید بارندگی در جنوب؛ پیش‌بینی رگبار پراکنده برای ۹ استان (۲ مردادماه ۱۴۰۱)
براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌های کشور رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و این بارش‌ها در استان‌های جنوبی شدت خواهد یافت.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب شرق فارس در برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه (۴ مرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، جنوب و شرق فارس و تنگه هرمز و دریای عمان، جنوب خراسان‌ جنوبی، غرب و جنوب یزد رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۵ مرداد) در گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، قم، غرب و جنوب اصفهان و جنوب یزد بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان‌های کرمان، هرمزگان شمال سیستان و بلوچستان و نیمه‌شرقی فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. 

پنج‌شنبه (۶ مرداد) بارش ضمن تشدید در استان‌های جنوبی کشور به استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز کشیده خواهد شد. 

دریای عمان و تنگه هرمز تا پایان هفته و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس از روز دوشنبه تا جمعه (۳ تا ۷ مرداد) و دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهند بود.

طی دو روز آینده در برخی نقاط غرب و جنوب غرب، برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، شمال اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که موجب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد.

آسمان تهران فردا (۳ مرداد) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک از بعدازظهر با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ و روز سه‌شنبه (۴ مرداد) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲ و ۳ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
همش هواشناسیتون چرنده نوش دارو بعد مرگ سهراب
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->