تسری مراکز کارآفرینی به تمام حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۸۳۹۴
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
تسری مراکز کارآفرینی به تمام حاشیه شهر مشهد
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حاشیه شهر افراد و خانواده‌‎های توانمند بسیاری داریم که متاسفانه از حیث اقتصادی توانایی لازم برای راه‌اندازی شغل را ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر از مرکز رویش و کارآفرینی محله «نوده» با بیان اینکه تشکیل این مرکز، اقدام ارزشمندی از سوی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد مقدس است، اظهارکرد: ترکیب خوبی از اشتغال‌آفرینی، کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارهای خرد را شاهد هستیم.

وی گفت: امیدواریم مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های متولی دارای اعتبار در بحث توسعه کسب‌وکارهای خرد، پای کار این موضوع مهم، یعنی اشتغالزایی و کارآفرینی بیایند تا مجموعه‌هایی مشابه مرکز رویش و کارآفرینی محله «نوده» را در تمام حاشیه شهر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در حاشیه شهر افراد و خانواده‌‎های توانمند بسیاری داریم که متاسفانه از حیث اقتصادی توانایی لازم برای راه‌اندازی شغل را ندارند؛ برهمین اساس با تکیه بر این ظرفیت ایجاد شده می‌توانند آموزش ببیند و حداقل امکانات برای اشتغال‌آفرینی را از طریق تسهیلات دریافت کنند.

علیزاده تصریح کرد: از این طریق و با بهره‌گیری از تسهیلات پیش‌بینی شده، افراد ضمن توانمند شدن، خوداتکاء نیز می‌شوند و بنیه اقتصادی آنها تقویت می‌گردد.

وی گفت: شورای شهر از هرگونه پیشنهاد برای توسعه کسب‌وکارها حمایت می‌کند تا از این طریق اتفاقات خوبی رقم بخورد. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->