نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گزارش سایت ورلدآف از اسماعیل نژاد؛ سربازی مشکلی برای لژیونرشدن

  • کد خبر: ۱۱۸۴۰۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
گزارش سایت ورلدآف از اسماعیل نژاد؛ سربازی مشکلی برای لژیونرشدن
سایت ورلدآف در گزارشی به مشکلی که برای امین اسماعیل نژاد ملی پوش والیبال کشورمان اتفاق افتاده، پرداخته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امین اسماعیل نژاد بازیکن تیم ملی والیبال ایران به نظر می‌رسد از سوی باشگاه‌های مهمی از سوپرلیگا ایتالیا و پلاس لیگای لهستان بعد از درخشش در لیگ ملت ها، پیشنهاداتی دریافت کرده که این روز‌ها بدل به موضوع مهمی در میان رسانه‌ها و ملی پوشان سابق والیبال ایران شده است.
عملکرد این بازیکن ۲۵ ساله در سه هفته دور مقدماتی VNL به قدری خوب بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. امین پس از نیمیر عبدالعزیز هلندی در رده دوم بهترین گلزنان قرار گرفت.
با وجود این، ستاره جدید والیبال ایران با توجه به قوانین موجود در کشور نمی‌تواند به خارج از کشور برود. در واقع هنوز یک سال از خدمت سربازی امین باقی مانده و فصل بعد باید به یک تیم نظامی برود.
او پیش از این یک سال از دوران سربازی خود را با بازی در شهداب یزد سپری کرده و به آن‌ها کمک کرد تا اولین قهرمانی کشوری خود را کسب کنند و برای یک سال آینده نیز قرار است به پاس گرگان برود. در مجموع امین از نظر قانونی اجازه بازی در خارج از کشور را ندارد.
با این حال بسیاری از علاقه‌مندان و دوستداران به این رشته ورزشی در ایران بر این باورند که بهترین زمان برای امین برای حضور در یک لیگ بزرگ و شاید تبدیل شدن به یک فوق ستاره جهانی است.
در همین راستا عادل غلامی بازیکن میانی سابق تیم ملی ایران با راه اندازی کمپینی در اینستاگرام خواستار حمایت دنیای والیبال و به طور کلی ورزش در این خصوص شد. بعد‌ها ورزشکاران سرشناس ایران نیز درخواست معافیت امین از خدمت سربازی را کردند که خودش در صفحه اینستاگرامش بازنشر کرد. اما فعلا هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->