مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان برای صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو
سرخط خبرها

رونمایی واتس‌آپ از یک امکان شگفت‌انگیز

  • کد خبر: ۱۱۸۴۸۴
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
رونمایی واتس‌آپ از یک امکان شگفت‌انگیز
واتس‌اپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران این سرویس پیام‌رسان اجازه می‌دهد تا آواتار‌هایی قابل شخصی‌سازی را ایجاد و از آن‌ها استفاده کنند.

سیدمحمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ هنوز اولین باری که پرینتر را از نزدیک دیدم، یادم هست. اوایل دهه هشتاد من و یکی از هم‌کلاسی‌های سوم راهنمایی چند کیلومتری از خانه دور شدیم تا برای صفحه اول کار کلاسی‌مان فایلی را که او در خانه آماده‌اش کرده بود، پرینت بگیریم.

برای ما بچه‌های دهه شصت که تا می‌آمدیم با فناوری آشنا شویم، تولیدکنندگان غول‌پیکر از جیبشان آس جدیدی رو می‌کردند، تصور اینکه در بیست سال آینده فناوری‌ چه امکاناتی به زندگی انسان اضافه خواهد کرد، هم عجیب است و هم پیش‌بینی‌ناپذیر؛ چیزی که احتمالا برای متولدان دهه ۸۰ و ۹۰ متفاوت خواهد بود. آن‌ها همین که چشم باز کردند، پرچم‌داران عرصه فناوری آخرین محصولات خود را به بازار عرضه کرده بودند. حالا هم که هر موبایل هوشمندی خودش به‌تنهایی یک کامپیوتر است و چه‌بسا کارایی بیشتری در مقایسه با کامپیوتر برای انسان امروز دارد.

فکرش را بکنید واتس‌آپ که همیشه از سوی کاربران به عقب‌ماندگی در به‌روزرسانی نرم‌افزار خود متهم می‌شد، حالا از آستینش شگفتی جدید درآورده است و گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی درحال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران این سرویس پیام‌رسان اجازه می‌دهد آواتار‌هایی قابل شخصی‌سازی را ایجاد و از آن‌ها استفاده کنند. یعنی ما با همین موبایلی که در دست داریم، می‌توانیم آواتارهایی با سلیقه شخصی خود بسازیم. حالا هم اولین تصویر از این ویژگی و آواتارهایی که با واتس‌آپ می‌توان ایجاد کرد، فاش شده است.

درحالی‌که در هفته‌های گذشته واتس‌آپ درحال آزمایش ویژگی‌های مهمی بوده، احتمالا بزرگ‌ترین قابلیت درحال‌توسعه برای کاربران این سرویس پیام‌رسان، امکان اضافه‌کردن آواتارهای سه‌بعدی تنظیم‌شونده برای همه کاربران است.

شرکت متا از مدت‌ها قبل درحال کار روی این ویژگی بوده و حالا تصویر آن را منتشر کرده است. ظاهرا ماجرای متاورس و فناوری‌های مربوط به آن درحال پیشرفت و کشف تجربه‌های جدید برای انسان است و حالا به‌نظر می‌رسد که دنیای فناوری سورپرایزهای شگفت‌انگیزی برای ما خواهد داشت. واتس‌آپ در نسخه جدیدش موفق شده است تصویری از آواتارهای سه‌بعدی سرویس پیام‌رسان متا کشف کند. از این آواتارهای سه‌بعدی می‌توان به‌عنوان یک فیلتر در هنگام تماس‌های ویدئویی استفاده کرد. همچنین می‌توان استیکرهای جدیدی براساس آن‌ها ساخت و در چت‌های خود از استیکرها استفاده کرد.

این ویژگی جدید واتس‌آپ هنوز درحال توسعه است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند ویژگی‌های جدید پیام‌رسان متا معمولا برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود، اما این تصویر از نسخه بتای اندروید گرفته شده است. واتس‌آپ دوران بسیار خوبی را تجربه می‌کند و مدام ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران این سرویس پیام‌رسان محبوب قرار می‌گیرند.

به‌تازگی امکان انتقال چت‌ها بین اندروید و iOS در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته و همچنین ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری از جمله ثبت واکنش با تمام ایموجی‌ها و اضافه‌کردن پیام صوتی به استاتوس را نیز برای کاربران خود معرفی کرده است. اگر شبکه‌های اجتماعی را از ابتدای فراگیری‌شان تا امروز مقایسه کنیم، متوجه تفاوت‌های بی‌شمار آن پیام‌رسان تا امروز خواهیم شد. تفاوت‌هایی که امکانات و دسترسی بیشتری به ما می‌دهند و ظاهرا پایانی برای توسعه آن‌ها نمی‌توان تصور کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->