نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده‌های پایه در بوستان چهل بازه مشهد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۶
برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده‌های پایه در بوستان چهل بازه مشهد + ویدئو
نخستین جشنواره تابستانه کشتی آزاد در رده سنی پایه با هدف استعدادیابی، ترویج اخلاق و منش پهلوانی و تبلیغ این رشته ورزشی در میان خانواده‌ها در بوستان چهل بازه مشهد برگزار شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مسعود اسماعیلی‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات کشتی آزاد در فضای باز اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد در فضای باز به همت معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد به میزبانی منطقه ۱۱ در بوستان چهل بازه با مشارکت هیات کشتی بسیج برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در راستای برگزاری مسابقات لیگ محلات در سال ۹۵ و ۹۶ که همزمان در دوره مسعود ریاضی، رییس سابق هیات کشتی خراسان رضوی در قالب مسابقات کشوری ارائه و کمک شایانی به رشد کشتی مشهد و خراسان رضوی کرد، برگزار می‌شود. این طرح با توجه به شرایط کرونا روی زمین ماند که پس از پایان محدودیت‌های کرونایی موفق شدیم نخستین دوره آن را برگزار کنیم.

مسئول هیات کشتی شهرداری مشهد ادامه داد: در نظر داریم این مسابقات را در سایر بوستان‌های مختلف سطح مشهد به همت معاونت تربیت بدنی شهرداری در کنار جنشواره‌ها و همایش‌هایی که در بوستان‌ها برگزار می‌شود به همراه یک سری از رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کشتی و کبدی را برگزار کنیم.

اسماعیلی‌نژاد بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج رشته کشتی در میان خانواده‌ها است. خانواده‌ها به خصوص خانم‌ها و مادرانی که برای تماشای این رشته ورزشی در سالن‌ها محدودیت دارند، در این مسابقات می‌توانند به راحتی در فضای بوستان حضور پیدت کرده و مسابقات فرزندان خود را تماشا کنند.

وی گفت: این طرح را در قالب رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌کنیم تا این رشته ورزشی را به دل خانواده‌ها برده و با این برنامه نفرات بیشتری را به این رشته ورزشی که جزئی از فرهنگ کشورمان محسوب می‌شود، علاقه‌مند کنیم.

مسئول هیات کشتی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد:۳۰ مسابقه کشتی و یک دوره مسابقه کبدی را در این برنامه برگزار شد. مسابقات با استقبال خوبی همراه شده که یقین دارم که باشگاه‌های ورزشی سطح شهر به دنبال این هستند تا این مسابقات در پارک‌ها و بوستان‌های مناطق مختلف مشهد برگزار شود.

اسماعیلی‌نژاد یادآور شد: در کنار برگزاری این مسابقات، انتظار داریم که هیات‌های متولی نیز پای کار آمده و بحث استعدادیابی را در دست بگیرند و بهره‌برداری لازم را نسبت به این مسابقات انجام دهند.

 

تصویربردار: مهران سپهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->