ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

فروش امتیاز تیم اجاره‌داده‌شده توسط مدیران شهرخودرو!+ عکس

  • کد خبر: ۱۱۸۷۱۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
فروش امتیاز تیم اجاره‌داده‌شده توسط مدیران شهرخودرو!+ عکس
باشگاه شهرخودرو که به تازگی به لیگ یک سقوط کرده در اقدامی عجیب امتیاز تیمی که اجاره داده را فروخته‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شکل مدیریت عجیب شهرخودرو در آخرین سال حضور در لیگ برتر به جرات می‌تواند یک کلاس آموزشی برای فوتبال ایران باشد. از آمد و شد مستمر مربیان، تا خرید‌های عجیب در زمانی که تیم نیاز به تقویت داشت همه و همه سبکی عجیب و جدید در عرصه مدیریت و تیمداری در لیگ برتر بود.

اما حالا باز خبری عجیب در خصوص تیم تازه سقوط کرده مشهدی شنیده شده که بعید است در ایران نمونه مشابهی داشته‌باشد. داستان از این قرار است که در ابتدای فصل گذشته، مدیر وقت شهرخودرو، مسعود معمایی اقدام به اجاره امتیاز تیم‌های پایه شهرخودرو تا سال ۱۴۰۳ به حمید زوهانی، بازیکن اسبق فوتبال ایران کرد.

زوهانی هم که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل پیام و صباباطری را در کارنامه دارد پس از توافق با مدیران شهرخودرو و بسته شدن قرارداد، کار خود را آغاز کرد.

هرچند این فعالیت بدون حاشیه نبود و زوهانی و دهنوی، بازیکن سابق پرسپولیس که به عنوان مربی در پایه‌های شهرخودرو فعال بود، پاییز گذشته به زد و خورد پرداختند، اما اتفاقی عجیب بر کل فعل و انفعالات حول پایه‌های شهرخودرو سایه انداخت.

با حضور حیدرپور به عنوان جانشین معمایی، مدیر جدید شهرخودرو اجاره امتیاز تیم‌های پایه به زوهانی را نادیده گرفت و تیم اجاره داده شده را فروخت!

حالا گویا زوهانی پیگیر شکایت از مدیران شهرخودروست و به هیات فوتبال خراسان رضوی رفته تا شاید بتواند حقش را پس بگیرد.

فروش امتیاز تیم اجاره‌داده‌شده توسط مدیران شهرخودرو!+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->