تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + ویدئو افزایش مبلغ وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان ویدئو | خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳ نفر در باخرز قربانی چاه غیرمجاز شدند

  • کد خبر: ۱۱۸۷۴۶
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
۳ نفر در باخرز قربانی چاه غیرمجاز شدند
مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری باخرز گفت: متاسفانه عصر روز گذشته سوم مردادماه جاری سه نفر از شهروندان قربانی چاه غیرمجاز شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم صباغ اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۹ عصر بر اساس گزارشی مبنی بر افتادن سه نفر در یک چاه کشاورزی غیرمجاز در منطقه دشتاب کنار رودخانه ارس، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ حلقه چاه غیرمجاز در کنار رودخانه حفر شده بود که یکی چاه موتور و دیگری چاه اصلی می‌باشد، فردی برای روشن کردن موتور گازوئیلی و آبگیری برای زمین کشاورزی وارد چاه موتور شده که در حین آبگیری دچار گاز گرفتگی می‌شود.

صباغ در ادامه با اشاره به عمق پنج متری آب در چاه موتور مذکور، توضیح داد: بلافاصله پس از این حادثه پدر فرد درون چاه، برای نجات فرزندش به داخل چاه می‌رود که وی نیز دچار گازگرفتگی و افتادن در آب درون چاه شده است.

وی بیان کرد: نفر سوم در صحنه هم بدون تدبیر و اطلاع به دیگران همین کار اشتباه را تکرار و او نیز به همین سرنوشت دچار می‌شود، یک نفر از کشاورزان که این صحنه را می‌بیند به آتش نشانی خبر و ماموران همراه با گروه امداد و نجات و اورژانس به محل اعزام شدند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری باخرز با اشاره به ۳ ساعت عملیات خروج اجساد در این حادثه، خاطرنشان کرد: متاسفانه حفر چاه‌های غیرمجاز به دلیل عدم رعایت استانداردها در این مواقع برای کمک رسانی و ارسال تجهیزات به داخل چاه کار را بسیار سخت و طاقت فرسا می‌کند، در این حادثه ابتدا سه عدد کپسول داخل چاه فرستاده شده تا گاز موجود جمع آوری شود سپس توسط پمپ آب چاه تخلیه و جنازه‌  سه نفر داخل چاه بیرون کشیده شد.

وی مطرح کرد: یک مشکل اصلی در این گونه موارد بی اطلاعی افراد از خطرات حادثه است و به صورت فردی بدون هیچ ابزار و تجهیزاتی اقدام خودسرانه برای کمک می‌کنند که هم جان خود و هم دیگران را به خطر می‌اندازند.

صباغ گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان بسیار بالاست، تنها در روستای همت آباد ۴۵۰ حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد که به دلیل حفاری نادرست و کنار رودخانه قرار گرفتن چاه سبب ریزش فوری می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->