حاجی‌بگلو: در تبلیغات شهری باید از صنایع دستی حمایت شود

  • کد خبر: ۱۱۸۷۹۹
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
حاجی‌بگلو: در تبلیغات شهری باید از صنایع دستی حمایت شود
عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: قطعا باید در تبلیغات شهری از صنایع دستی حمایت صورت بگیرد. شهرداری مشهد در ایام و مناسبت‌های مختلف چندین بازار تخصصی را در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در افتتاح نمایشگاه صنایع دستی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری نسبت به صنایع دستی متفاوت است، عنوان کرد: شهرداری مشهد در ایام و مناسبت‌های مختلف چندین بازار تخصصی را در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در تبلیغات شهری باید از هنرمندان صنایع دستی حمایت شود، خاطرنشان کرد: قطعا باید در تبلیغات شهری از صنایع دستی حمایت صورت بگیرد. امیدوارم بتوانیم طرحی در این خصوص آماده کنیم تا شهرداری را مکلف کنیم که همکاری بیشتری با هنرمندان صنایع دستی داشته باشد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه صنایع دستی خراسان رضوی به عنوان نگین اقتصادی این استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: این رشته به عنوان یک اشتغال خانگی در دورترین نقاط خراسان رضوی در حال شکل گیری است. هنرمندان شهرستان‌های استان نسبت به تولید و ارائه خدمات در حال تلاش هستند.

حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنایع دستی خراسان رضوی، نماد تمام تمام استان‌ها ایران قابل مشاهده است، بیان کرد: اتفاق خوبی است تا متوجه شویم در کشور ما در حوزه صنایع دستی چه اقداماتی رقم خورده است، چرا که امروز اهمیتی که به صنایع دستی داده می‌شود نسبت به گذشته بیشتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->