مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمداصلانی در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۱۸۸۳۸
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمداصلانی در مشهد افتتاح شد
مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمد اصلانی با مشارکت شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی در منطقه توس افتتاح شد.

بی‌باک|شهرآرانیوز، مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: در دوره جدید مدیریت آستان قدس رضوی در هر پروژه از الگوی مشارکتی استفاده خواهیم کرد. شهرداری مشهد درجای جای این کلانشهر خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.
وی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد، بسنده نکردن به این اقدامات است. مردمی که در این مناطق ساکن هستند به گردن همه ما، نظام و انقلاب حق دارند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریت آستان قدس رضوی، تولیت این آستان به مناطق مختلف شهر مشهد و مخصوصا مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری دارند. درحال حاضر میدان دست مدیران شهری است و با کار جهادی می‌توان اقدامات خوبی را رقم زد.

وی به اقدامات آستان قدس در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال ۲۸۶ هکتار زمین در شهرک شهید رجایی با کار کارشناسی و با همکاری شهرداری برای افزایش سرانه ورزشی و آموزشی در آن منطقه درنظر گرفته شده است.
وی اجرای بولوار ۴۵متری بصیرت و انتقال پادگان ارتش را از دیگر پروژه‌های مشارکتی آستان قدس رضوی با شهرداری عنوان کرد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: شهدا به گردن ما حق دارند و نام‌گذاری این دو پروژه به نام شهیدان اصلانی و دارایی کمترین کاری است که ما می‌توانیم در حق آن‌ها انجام دهیم.

استفاده از ظرفیت موقوفات آستان‌ قدس رضوی در بولوار توس

همچنین در این مراسم مجید طهوریان عسکری، عضو شورای شهر مشهد گفت: از ابتدای احداث پروژه پیگیر وضعیت آن بودیم تا به نحو مطلوبی به سرانجام برسد.

وی افزود: بولوار توس، سرانه ورزشی پایینی دارد، در این راستا در مجموعه شهرداری تعداد زمین‌های کمی داریم که بخواهیم به چنین کاربری آن را اختصاص دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: آستان قدس رضوی موقوفاتی در بولوار توس دارد که می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

گفتنی است مجموعه ورزشی شهید اصلانی، در بلوار توس، توس ۵۷ با حضور جمعی از مدیران شهری و آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->