نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

چالش هافبک بازی‌ساز در استقلال|ساپینتو به استقلال یک هفته فرصت داد

  • کد خبر: ۱۱۸۹۲۳
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
چالش هافبک بازی‌ساز در استقلال|ساپینتو به استقلال یک هفته فرصت داد
مسئولان باشگاه استقلال هنوز نتوانستند بازیکنی را به خدمت بگیرند که خیال ساپینتو را در پست مهم هافبک بازی‌ساز آسوده کند. درهمین راستا سرمربی استقلال فرصتی یک هفته‌ای را به مدیران استقلال داده تا نظرش را جلب کنند.

گروه ورش|شهرآرانیوز، درترکیب استقلال برخی بازیکنان قابلیت بازی در پست هافبک هجومی را دارد. عزیزبک آمانوف، مهدی مهدی پور به عنوان گزینه‌های اول و دوم بازی دراین پست شناخته می‌شوند و درعین حال رضا میرزایی نیز توانایی حضور دراین پست را دارد. با این وجود بعد از جدایی امیرحسین حسین‌زاده همچنان نگرانی‌های بسیاری نسبت به پرشدن جای این بازیکن طراح و گلزن وجود دارد وباشگاه استقلال نیز که تلاش می‌کرد با جذب محمد محبی جای خالی چنین بازیکنی را پر کند، همچنان موفق به انجام این ماموریت بزرگ نشده است.

در روز‌های بعد از جدایی حسین‌زاده از استقلال زمزمه‌های جذب محبی دوباره شنیده شد، اما باشگاه سانتاکلارا هرگز نمی‌خواهد چنین بازیکن با کیفیتی را از کف بدهد و به همین دلیل خواستار تداوم حضور محبی در ترکیب این تیم شده است.

این خواسته درنهایت به این نتیجه تعبیرشد که باشگاه استقلال هیچ شانسی برای به خدمت گرفتن چنین بازیکنی ندارد. موضوعی که باعث شد سران باشگاه استقلال از ساپینتو بخواهند نام چند بازیکن خارجی را به آن‌ها بدهد تا باشگاه بلافاصله با گزینه‌های مورد نظر وارد مذاکره شود.

درهمین راستا ساپینتو نام چند چهره برزیلی را که با فوتبال آن‌ها آشنا است را به سران استقلال داده و به آن‌ها تاکید کرده اگر به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند، باید نهایت تا یک هفته دیگر این کار انجام شود تا او بتواند بازیکن جدید را فی الفور آماده حضور در ترکیب استقلال کند.

ساپینتو روی حضور درتمرینات بدنسازی تاکید ویژه‌ای دارد و به همین دلیل از سران استقلال خواسته اگر حقیقتا به دنبال جذب بازیکن جدید در این پست هستند، سریع و بدون فوت قوت اقدام کنند تا او بتواند بازیکن جدید را با برنامه تمرینی بدنی مجزا آماده حضور درترکیب استقلال کند.

با توجه به تاکیدات سرمربی استقلال حالا باید دید که یارگیران در این باشگاه آیا قادر به فراهم کردن بودجه کافی برای جذب بازیکن مورد نظر آقای سرمربی خواهند بود یا خیر؟!

اگر کار جذب بازیکن جدید به سرعت انجام شود ساپینتو امیدوار به بازی گرفتن از بازیکن مورد نظر خود در هفته‌های آغازین لیگ خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->