آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

جانی دپ نقاشی‌هایش را ۱۱۵ میلیارد تومان فروخت!

  • کد خبر: ۱۱۹۲۱۹
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
جانی دپ نقاشی‌هایش را ۱۱۵ میلیارد تومان فروخت!
جانی دپ نقاشی‌های باب دیلن، کیث ریچاردز، الیزابت تیلور و ال پاچینو را که خودش نقاشی کرده بود به قیمت سه میلیون پوند یعنی چیزی معادل ۱۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، جانی دپ تنها در چند ساعت حدود ۳ میلیون پوند از طریق فروش آثار در اولین مجموعه هنری خود به دست آورد.

این بازیگر هالیوودی به ۲۷ میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود اعلام کرد که از طریق گالری Castle Fine Art در کاونت گاردن لندن، پرینت هایی از مجموعه Friends And Heroes خود را می فروشد.
آثار این مرد ۵۹ ساله چهار نفر را به تصویر می‌کشد که از او الهام گرفته‌اند: «رولینگ استون کیت ریچاردز، بازیگر آل پاچینو، باب دیلن خواننده و الیزابت تیلور بازیگر.»
در عرض چند ساعت پس از فروش، تمام ۷۸۰ عکس فروخته شد، با چاپ های تک قاب شده به قیمت ۳۹۵۰ پوند و چهار عکس اصلی به قیمت ۱۴۹۵۰ پوند.
پس از پست دپ در اینستاگرام که تصویری از او را نشان می‌داد که جلوی تابلوها نشسته بود و مردم را به سمت Castle Fine Art راهنمایی می‌کرد، وب‌سایت گالری با هجوم ترافیک مواجه شد و از کار افتاد.
دپ گفت: «من همیشه از هنر برای بیان احساساتم و تأمل در مورد کسانی که برایم مهم هستند، مانند خانواده، دوستانم و افرادی که مورد تحسینشان هستم، استفاده کرده‌ام.»

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->