نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حیدرپور: انحلال تنها چاره شهر خودرو است

  • کد خبر: ۱۱۹۲۶۵
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
حیدرپور: انحلال تنها چاره شهر خودرو است
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو باتوجه به وضعیت موجود و شرط و شروط این باشگاه برای واگذاری، انحلال را تنها راه باقی مانده برای نماینده استان می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اینکه زمان زیادی تا شروع لیگ آزادگان باقی نمانده، اما همچنان وضعیت شهر خودرو برای فصل جدید نامشخص است. تیمی که در سال‌های قبل جزو مدعیان بود و به لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت، اکنون وضعیت بحرانی را سپری می‌کند. اسماعیل حیدرپور مدیرعامل شهرخودرو می‌گوید با وجود برگزاری جلسات متعدد در خصوص ادامه فعالیت این تیم مشهدی، اما همچنان این موضوع بی نتیجه است.

هیچ خریداری اعلام آمادگی نکرد

ما تقریبا هر هفته به مشهد می‌رویم. جلسه قبل با کلیه اعضای هیئت مدیره و وکیل باشگاه جلسه‌ای در حضور مدیر کل و رئیس هیئت فوتبال گذاشتیم. در آن جلسه گفتیم اگر خریداری هست اعلام حضور کند، ولی هیچ کس نیامد تا اینکه سه گروه با خودمان رایزنی کردند و ما به آن‌ها گفتیم هر کس که می‌خواهد تیم را در اختیار بگیرد باید بیایند و توافق نامه بنویسیم و پول را پرداخت کنند تا این تیم را بفروشیم و بعد ما طلب و بدهی‌های مان را مشخص می‌کنیم و اگر بدهکاری مان بیشتر از طلبمان بود از آن مبلغ مورد نظر کسر می‌کنیم و در واقع این کار انجام می‌شود، تا الان هیچ پیشنهادی جدی نبوده حتی یکی از آن‌ها چک داده، ولی ما گفتیم باید بر سر توافق نامه مبلغی را بدهند. بعد هم تقاضا کردیم تمام اسناد و مدارک حسابرسی شود.

هیچ سند و مدرکی از مخارج هیئت فوتبال نداریم

فصل قبل در مقطعی که تیم در اختیار هیئت فوتبال بوده هیچ سند و مدرکی نداریم و نمی‌دانیم چقدر درآمد داشته اند و چقدر هزینه کرده اند، این یکی از مشکلاتی است که برای حسابرسی داریم. ما تا دیروز هم مشهد بودیم. دو تن از اعضای هیئت مدیره جلساتی را با آقای دکتر طباطبایی، معاون سیاسی و امنیتی استاندارد داشتیم و گزارشی را به ایشان از وضعیت تیم دادیم. با آقای داوری، فرماندار جلسه داشتیم. با مدیر کل ورزش و جوانان هم جلسه‌ای داشتیم که در جریان ریز مسائل باشگاه هستند.

تیم منحل می‌شود اگر...

قصد داشتیم ببینیم در زمان اندکی که در اختیارمان است آیا در استان کسی می‌آید به باشگاهی شهر خودرو کمک کند؟ این که کمک نمی‌کنند ثابت شده است. ما دو راه داریم یکی اینکه استان یک نفر را معرفی کند که تیم را بگیرد طلب و بدهی هایش مشخص شود و اگر این اتفاق نیفتد کلا تیم منحل می‌شود.

باید شفاف سازی کنیم

ما به خاطر مشکلات عدیده‌ای که داریم اگر خریداری پیدا شود و شفاف سازی صورت بگیرد، ما را متهم می‌کنند که شفاف سازی کنیم. ما اول از همه شفاف سازی که می‌کنیم باید بگوییم هیئت فوتبال چقدر از باشگاه سال گذشته درآمد داشته و هزینه کرده؟ آن‌ها را بیاورید مشخص کنید.

آقایان عین خیالشان نیست

یک موسسه با ما قرارداد دارد. یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از پول ما مانده و اصلاً آقایان عین خیالشان نیست. موقعی که تیم دست هیئت فوتبال بوده پول داده اند، ولی بعد به ما پرداختی نداشتند.

انحلال تنها چاره شهر خودرو است

اگر روزنه کوچکی بود و آن روزنه هم کار ما را سخت کرده این است که اسلاوو شکایتی کرده که من فکر می‌کنم در دوره هیئت فوتبال باید پاسخ‌هایی داده می‌شد. چون تیم برای آقایان بود ایشان هم شکایت کرده و رای گرفته و پنجره شهر خودرو بسته شده است. اگر کسی نباشد که این همه بدهی را پرداخت کند علی رغم میل باطنی انحلال تنها چاره است. شهر خودرو نهالی بوده که برایش زحمت کشیده شده و حیف است که این تیم جلوی چشم آقای حمیداوی و دیگر کسانی که زحمت کشیدند دیگر نتوانند کمک کنند. هیچکس هم همکاری نمی‌کند، هیچ اسپانسری در داخل استان نمی‌آید. در استان‌های دیگر می‌گویند تیمتان را بیاورید ما به شما اسپانسر می‌دهیم. ما از یک استان پیشنهاد داریم که برای باشگاه ما ۲۰ میلیارد اسپانسر میدهد. آقایان محترم که به ظاهر دلسوز هستید یا خودتان این تیم را بردارید و ادامه بدهید یا اجازه بدهید تیم به استانی برود که استاندار محترم آن را می‌خواهد.

مجموعه شهر خودرو بیشتر از همه ضرر کرد

سه استان داریم که از دوستان ورزشی شنیدم استاندارهایشان سخت پیگیر تیم هستند. استان کرمانشاه، سمنان و قم می‌خواهند که شهر خودرو در آنجا تیم داری کند و علاقه‌مند هستند در لیگ یک تیم داشته باشند. می‌خواهند به جوانان کمک کنند و هنجار‌های اجتماعی را حل کنند. علی رغم میل باطنی مان اگر اینگونه پیش برود و بحث انحلال پیش بیاید بیشتر از همه مجموعه شهر خودرو و مالکش ضرر می‌کنند.‌ای کاش مسئولین استان کمک می‌کردند. به ما کمک نکنند حداقل یک نفر را پیدا کنند این تیم را در اختیار بگیرد.

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->