شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

ارجاع پرونده «کینگ‌مانی» به مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی

  • کد خبر: ۱۱۹۳۱۳
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
ارجاع پرونده «کینگ‌مانی» به مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی
با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی موسوم به "کینگ‌مانی" به یکی از شعب مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در برنامه ملاقات مردمی اخیر مسئولان قضائی استان تهران، جمعی از شکات پرونده کثیرالشاکی موسوم به "کینگ‌مانی" با علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند.

در جریان این دیدار، شکات پرونده "کینگ‌مانی" با تقدیر از اقدامات و سرعت عمل مجموعه قضائی استان تهران در رسیدگی به این پرونده، از رئیس کل دادگستری استان تهران درخواست کردند تا در صورت وجود امکان قانونی در ارجاع این پرونده به یکی از شعب ویژه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی تسریع شود.

شکات پرونده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس کل دادگستری استان تهران درخواست کردند تا در فرایند شناسایی و تعیین تکلیف اموال تسریع صورت گیرد.

القاصی‌مهر در همین زمینه ضمن تماس با حجت بهشتی، سرپرست مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دستور داد تا در اسرع وقت پرونده کثیرالشاکی موسوم به "کینگ‌مانی" به‌منظور رسیدگی به یکی از شعب ویژه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی ارجاع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین خطاب به سرپرست مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تأکید کرد تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف اموال متهمان در چارچوب قوانین و مقررات اقدام شود.

در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، پرونده کثیرالشاکی "کینگ‌مانی" جهت رسیدگی به یکی از شعب ویژه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی ارجاع شد.

گفتنی است؛ پرونده موسوم به "کینگ‌مانی" در شمول پرونده‌های کثیرالشاکی تلقی شده است که چهار هزار شاکی دارد و در حدود ۴ هزار میلیارد تومان مورد ادعای شکات پرونده قرار دارد.

اتهام متهمان این پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق ارائه رمزارز مجعول منجر به کلاهبرداری شبکه‌ای است که قرار جلب دادرسی و کیفر خواست برای هشت متهم اصلی پرونده صادر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->