حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

تکلیف حمیداوی با نماینده مشهد هنوز مشخص نیست

  • کد خبر: ۱۱۹۴۱۰
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تکلیف حمیداوی با نماینده مشهد هنوز مشخص نیست
سوال روز؛ مالک باشگاه شهرخودرو کجاست و چه تصمیمی برای آینده این تیم دارد؟!

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ روز گذشته به‌طور رسمی اعلام شد رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور از ۲ شهریور آغاز می‌شود. براین‌اساس قرار است قرعه‌کشی بازی‌ها ۱۹ مرداد یعنی ۱۰ روز دیگر انجام شود و پس از آن تیم‌ها کمتر از سه هفته وقت دارند تا خودشان را مهیای حضور در دومین سطح فوتبال کشور کنند. در شرایطی که برخی تیم‌های لیگ‌یکی عملا تمرینات خود را شروع کرده‌اند و حتی شنیده می‌شود چند تیم قصد برپایی اردو در خارج از کشور دارند، اینجا در مشهد هیچ خبری از شهرخودرو نیست.

از تیم سقوط‌کرده خراسان‌رضوی از لیگ‌برتر که حالا تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته‌اول است، خبری به‌جز جدایی هرازچندگاه بازیکنانش به گوش نمی‌رسد. این همه البته غیر از مصاحبه‌های گاه‌به‌گاه اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل وقت این تیم، است که هرچند وقت یک‌بار در گفتگو با رفقای رسانه‌ای خود در تهران چند جمله کلیشه‌ای مثل اینکه مدیریت ورزش استان به ما کمک نمی‌کند را دائم تکرار می‌کند، بدون اینکه به این تناقض جواب بدهد که اگر قرار بود مدیریت ورزش استان خرج تیم را بدهد، به بودن شما چه نیازی بود؟!

از همه این‌ها عجیب‌تر، اما رفتار فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودروست. در شرایطی که زمان به‌سرعت در حال سپری‌شدن است و فرصت تیم‌ساختن برای حضور در لیگی که در این سال‌ها به‌شدت سخت و نزدیک شده است، از دست می‌رود، کسی که سرنخ اصلی این قصه است، در بی‌خبری محض فرورفته است و معلوم نیست می‌خواهد با سرمایه بزرگ فوتبال خراسان‌رضوی چه کار کند؟! کسی که خواسته یا ناخواسته، خوشبختانه یا شوربختانه سرنوشت فوتبال استان در دست اوست، اما این مسئله ظاهرا برایش اهمیتی ندارد!

تکرار ادعا‌های همیشگی

اکنون در ماجرای شهرخودرو تنها کسی که از این باشگاه حرف می‌زند، اسماعیل حیدرپور مدیر عامل این باشگاه است که آن هم همان‌طور که گفتیم، گاه‌به‌گاه و کاملا به دل‌خواه حرف می‌زند. او در چند ماه گذشته چند مصاحبه انجام داده است که محتوای همه آن‌ها فرق چندانی با قبل ندارد و به‌نظر می‌رسد فقط برای شانه‌خالی‌کردن از زیر بار مسئولیت اتفاق بزرگی است که به‌زودی خواهد افتاد.

تکرار اختلاف این باشگاه با هیئت فوتبال موضوعی است که حیدرپور دائم در مصاحبه‌هایش به آن استناد می‌کند، درحالی‌که درد فوتبال خراسان و این باشگاه اکنون این نیست که در سال قبل هیئت فوتبال خوب با شهرخودرو تا کرده است یا نه. مسئله اکنون تلاش برای احیای این تیم است که حیدرپور هیچ حرفی درباره آن نمی‌زند، درحالی‌که خودش دقیقا یک روز پس از نهایی‌شدن سقوط شهرخودرو در گفتگو با همان رفقای رسانه‌ای‌اش در تهران گفته بود که از فردا برای حضور قدرتمند در لیگ دسته‌اول برنامه‌ریزی می‌کنیم. اتفاقی که پس از گذشت چند ماه هنوز نیفتاده است و تازه جناب مدیرعامل دیروز در تازه‌ترین گفت‌وگویش آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت حرفی را که باید، گفته است!

تهدید به انحلال و فروش

تهدید به انحلال تیم و ادعای فروش امتیاز، حرف‌های تازه حیدرپور است که به حرف‌های تکراری قبلی خود اضافه کرده است. جایی که گفته است: «ما دو راه داریم؛ یکی اینکه استان یک نفر را معرفی کند که تیم را بگیرد، طلب و بدهی‌هایش مشخص شود و اگر این اتفاق نیفتد، کلا تیم منحل می‌شود.» مدیرعامل کنونی باشگاه شهر خودرو که سابقه سقوط و انحلال تنها تیم لیگ‌برتری استان لرستان را هم در کارنامه خود دارد، بازی نخ‌نمایش با افکار عمومی و جامعه فوتبال خراسان را تمام کرده و نشان داده است که همه پیش‌بینی‌ها درباره برنامه آن‌ها برای آینده امتیاز تیم استانمان فروش است و بس.

جایی که گفته است: «اگر روزنه کوچکی بوده و آن روزنه هم کار ما را سخت کرده، این است که اسلاوو شکایتی کرده است که من فکر می‌کنم در دوره هیئت فوتبال باید پاسخ‌هایی داده می‌شد. هیچ‌کس هم همکاری نمی‌کند و هیچ اسپانسری هم به داخل استان نمی‌آید. در استان‌های دیگر می‌گویند تیمتان را بیاورید، ما به شما اسپانسر می‌دهیم. ما از یک استان پیشنهاد داریم که برای باشگاه ما ۲۰میلیارد به‌عنوان اسپانسر می‌دهد. آقایان محترم که به‌ظاهر دل‌سوز هستید، یا خودتان این تیم را بردارید و ادامه بدهید یا اجازه بدهید تیم به استانی برود که استاندار محترم آن را می‌خواهد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->