نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در نقل و انتقالات ۱۴ میلیارد تومان آب خورد

  • کد خبر: ۱۱۹۴۱۳
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در نقل و انتقالات ۱۴ میلیارد تومان آب خورد
رقم قرارداد خریدهای جدید پرسپولیس تا حدودی مشخص شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از خرید‌های زودهنگام و تابستانی رضا درویش و باشگاه پرسپولیس، برخی رقیبان و هواداران آن‌ها شروع به حمله به این تیم کردند و مدعی شدند ستاره‌های بزرگ با ارقام نجومی خریده شده‌اند. حالا وبگاه خبر ورزشی مدعی شده اطلاعاتی از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به‌دست آورده است که نشان می‌دهد آنچنان که به‌نظر می‌رسد، مبلغ قرارداد بازیکنان سرخ‌پوش جدید زیاد نیست یا دست‌کم از تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و حتی فولاد کمتر است.

این همه در حالی است که از پرسپولیس به عنوان ولخرج‌ترین تیم نقل و انتقالات امسال یاد می‌شود و حتی خیلی‌ها شرایط این تیم را با تیم استیل آذین یا تیم استقلال در آخرین باری که با هدایت امیر قلعه نوئی قهرمان لیگ برتر شد مقایسه می‌کنند. موضوعی که البته چندان خوشایند پرسپولیسی‌ها و خصوصا خود یحیی گل محمدی نیست که نه تنها از این عناوین ناراحت است بلکه در چند هفته گذشته بر سر استخدام یک مهاجم خوب برای تیمش با باشگاه و شخص درویش مدیر عامل پرسپولیس به مشکل خورده است.

۱- سعید صادقی؛ ۱۴میلیارد تومان

شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی درحالی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد که تقریبا همه تیم‌های مدعی را خواهان خود می‌دید. سعید صادقی با چهارده پاس گل و هفت پاس گل، ستاره فصل گذشته لیگ‌برتر بود که با پیشنهاد‌های ۲۳ تا ۲۵میلیارد تومانی هم روبه‌رو شد، اما به‌دلیل پرسپولیسی‌بودن خودش و خانواده‌اش به این تیم پیوست. صادقی اکنون با ۱۴میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس محسوب می‌شود.

۲- گئورگی گولسیانی؛ ۴۰۰هزار دلار

مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان اصفهان هم به‌دلیل توانایی بازی‌سازی از خط دفاع و قدرت سرزنی‌اش از جمله مدافعان موردعلاقه یحیی گل‌محمدی است. گئورگی گولسیانی هم با ۴۰۰هزار دلار اکنون دومین بازیکن گران تیم پرسپولیس است.

۳- بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر؛ ۱۲میلیارد تومان

عنوان سومین بازیکن گران تیم پرسپولیس به‌صورت مشترک به علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر تعلق می‌گیرد. بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس است که سابقه چهار قهرمانی پی‌درپی در لیگ‌برتر با این تیم دارد و دانیال اسماعیلی‌فر براساس آمار، بهترین مدافع راست فصل گذشته لیگ‌برتر بوده است. قرارداد این دو بازیکن مطرح در لیگ بیست‌ودوم ۱۲میلیارد تومان ارزش مالی دارد.

۴- سروش رفیعی؛ ۱۱میلیارد تومان

شماره۷ پرسپولیس با قرارداد ۱۱میلیارد تومانی، رتبه چهارم گران‌ترین بازیکنان تازه‌وارد این تیم را به خود اختصاص داده است. سروش رفیعی چند سالی می‌شود که پس از ماجرای گابریل کالدرون و قرارگرفتن در فهرست مازاد پرسپولیس، در اردوی ترکیه دوست دارد قرمزپوش شود و بالاخره هم به این هدف خود رسید. برخی‌ها مدعی هستند سروش رفیعی زمینه پرسپولیسی‌شدن دو ستاره لیگ‌برتری در فصل نقل‌وانتقالات را فراهم کرده است.

۵- مرتضی پورعلی‌گنجی؛ ۱۰میلیارد تومان

شاید باورش سخت باشد که در میان خرید‌های سرشناس پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی با ۱۰میلیارد تومان ارزان‌ترین باشد، اما این خبر درست است. مدافع سرشناس تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی روسیه یک‌سالی به‌دلیل مصدومیت و عمل جراحی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود و بر همین اساس با این مبلغ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا دومین جام‌جهانی خود را در قطر تجربه کند. این در شرایطی است که پور علی گنجی از نیم فصل سال گذشته در تمرینات قرمزپوشان حضور می‌یافت و به نوعی پرسپولیسی شدن خود را بیش از شروع نقل و انتقالات امسال قطعی کرده بود.

گفتنی است پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی را نیز خریده که ارقام آن‌ها اگرچه قابل توجه است، اما کم و به‌اندازه بازیکنان متوسط این تیم است. همچنین باید گفت در میان قدیمی‌های پرسپولیس، مهدی ترابی مهاجم و هافبک ملی پوش سخ‌ها با ۱۲میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس به شمار می‌رود. پشت‌سر مهدی ترابی بازیکنانی مثل وحید امیری با ۱۰میلیارد تومان، امید عالیشاه با ۹میلیارد تومان، کمال کامیابی‌نیا با ۸میلیارد تومان و... قرار می‌گیرند که همگی کاپیتان‌های پرسپولیس این فصل خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->