هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

بازار تبلت درجا زد

  • کد خبر: ۱۱۹۵۰۵
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
بازار تبلت درجا زد
طبق آمار منتشرشده توسط IDC فروش جهانی تبلت‌ها نسبت به سال گذشته رشد اندکی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم کوک در جریان کنفرانس مالی اپل، اظهار داشت که «آیپد، مانند مک، با وجود محدودیت‌های عرضه همچنان در طول سه‌ماهه ژوئن تقاضای بالایی داشته است.»

مدیر مالی اپل افزود: «درآمد آیپد ۷٫۲ میلیارد دلار بود که به دلیل محدودیت‌های عرضه ۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. پاسخ مشتریان به مجموعه آیپد ما همچنان در بازار‌های مصرف‌کننده، آموزشی و سازمانی در سراسر جهان قدرتمند است. همچنین میزان استفاده از آیپد به بالاترین حد خود رسیده، به‌طوری‌که بیش از نیمی از مشتریان این سه‌ماهه تازه کاربر محصول مذکور شده‌اند.»

براساس جدیدترین گزارش IDC، فروش تبلت در سراسر جهان ۰٫۱۵ درصد رشد داشته، درحالی‌که بازار کروم‌بوک کاهش شدیدی را تجربه کرده و فروش آن ۵۱٫۴ درصد کمتر شده است.

همان‌طورکه جدول IDC در ادامه نشان می‌دهد، اپل با کاهش یک درصدی سهم بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، جایگاه اول را حفظ کرده است. فروشندگان جدیدی مانند شیائومی، اوپو، ویوو و ریلمی نیز فراتر از انتظارات عمل کردند که باعث رشد بازار تبلت‌های اندروید در سه‌ماهه مذکور شدند.

از سوی دیگر، سامسونگ نسبت به سال گذشته ۲٫۲ درصد سقوط کرد. همچنین سهم لنوو ۳ درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده رشد منفی ۲۵٫۶۷ درصدی نسبت به سال گذشته است.

آنوروپا ناتاراج، تحلیلگر ارشد IDC می‌گوید: «بازار تبلت با وجود فشار‌های تورمی، مسائل ژئوپلیتیکی و ادامه محدودیت‌ها در چین به دلیل کرونا، بهتر از حد انتظار عمل کرد. عامل‌های مختلفی برای موفقیت این بازار وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به تقاضای نسبتاً بالا برای تبلت‌ها به‌عنوان جایگزینی ارزان‌تر برای رایانه‌های شخصی اشاره کرد. همچنین بعضی شرکت‌های بزرگ با موفقیت توانسته‌اند با موفقیت از استراتژی توزیع دستگاه‌های خود برای پروژه‌های آموزشی استفاده کنند.»

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->