هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی
سرخط خبرها

تحریم ۶ شرکت به بهانه حمایت از پتروشیمی ایران توسط آمریکا + لیست شرکت‌ها

  • کد خبر: ۱۱۹۶۸۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
تحریم ۶ شرکت به بهانه حمایت از پتروشیمی ایران توسط آمریکا + لیست شرکت‌ها
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۶ شرکت و یک کشتی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد اسامی شرکت‌های جدیدی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

اسامی شرکت‌ها و کشتی‌ای که در فهرست تحریمی جدید خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند در زیر آمده است. این شرکت‌ها در امارات، چین، سنگاپور و مالزی مستقر هستند.

شرکت بلوکاکتوس برای تجهیزات سنگین و تجارت قطعات یدگی دستگاه‌ها، مستقر در امارات، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت «فرول کانیون»، مستقر در چین، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت کشتی‌رانی گلدون واریر، مستقر در چین، ذیل فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۴۶؛

شرکت مدیریت کشتی‌رانی پایونیر، مستقر در سنگاپور، ذیل فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۴۶؛

شرکت تجارت زنفر، مستقر در مالزی، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت تجارت بین‌المللی شکوفی، مستقر در چین، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس.

نفت‌کش گلوری هاروست، تحت پرچم پاناما، به بهانه ارتباط با شرکت گلدن واریر.


در بیانیه خزانه‌داری آمده است دفتر کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه «نهادهای حامی شرکت‌های خوشه‌ای پتروشیمی ایران» را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری مدعی شده اقدام امروز شرکت‌هایی را هدف قرار گرفته که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آن برای تسهیل فروش ده‌ها میلیون دلار نفت و محصولات پتروشیمی به شرق آسیا استفاده می‌کند.

دولت آمریکا ۱۵ تیرماه هم اسامی ۲ فرد، ۱۳ شرکت و ۲ نفت‌کش را در فهرست تحریم‌ قرار داد. واشنگتن مدعی شده بود این افراد و شرکت‌ها از شرکت‌های صوری برای تسهیل انتقال و فروش نفت و محصولات پتروشیمی از شرکت‌های ایرانی به شرق آسیا استفاده کرده‌اند.

منبع: جهان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->