سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

وزش باد در خراسان رضوی (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۸۹۴
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
وزش باد در خراسان رضوی (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدیده غالب در سطح استان وزش باد است که در نواحی بادخیز شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

گروه جامعه؛ شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۴ درجه و مه‌ولات با ۳۸ درجه خنکترین و گرمترین شهر‌ستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از شهرستان بجستان با ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده آسمان صاف و کمی ابری خواهد بود. پدیده غالب در سطح استان وزش باد است که در نواحی بادخیز شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد نیز بین ۲۰ و ۳۳ درجه در نوسان بود و امروز با یک درجه افزایش در خنکترین ساعت به ۲۱ درجه و در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه خواهد رسید. در این مدت تغییر دمایی قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۶۸ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی حساس باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->