پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان پرداخت ما‌به‌التفاوت حقوق فروردین تا مردادماه «بازنشستگان تامین اجتماعی» را اعلام کنید (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۹۳۳
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
  • ۱
زمان پرداخت ما‌به‌التفاوت حقوق فروردین تا مردادماه «بازنشستگان تامین اجتماعی» را اعلام کنید (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)
سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه وزرای رفاه و اقتصاد تصمیم گیر نهایی افزایش حقوق بازنشستگان هستند، گفت: باید از بازنشستگان تامین اجتماعی بابت تاخیر عذرخواهی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسن زدا در لایو اینستاگرام خود گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی به وزرای هیأت امنای تأمین اجتماعی تفویض شده است همانطور که پیش بینی می‌کردیم دولت نمی‌تواند در این خصوص تصمیم دیگری بگیرد و همان ۳۸ درصد +۵۱۵ هزار تومانی که پیشنهاد خود تأمین اجتماعی به دولت بود را باید اجرا کنند و نمی‌توانند سناریوی دیگری را تهیه کنند و باید همان اجرایی شود.

وی ادامه داد: در ترکیب هیأت امنای تأمین اجتماعی وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد حضور دارند که تصمیم گیری در خصوص افزایش حقوق به این دو وزیر واگذار شده است این وزرا تصمیمی مغایر با چیزی که در گذشته گرفته بودند نمی‌توانند بگیرند و باید همان را برای تصویب و اجرا بدهند.

سرپرست اسبق سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: درخواست ما به عنوان بازنشستگان از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی این است که هر چه سریع‌تر با رایزنی که با هیأت امنا انجام می‌دهند این مصوبه را بگیرند.

زدا با اشاره به اینکه در حال حاضر در ماه پنجم سال هستیم و این همه بی‌احترامی، وقت کشی و سرگردانی برای چند میلیون پیشکسوت و بزرگ‌تر جامعه کافی است گفت: بهتر است هر چه سریع‌تر به این بی سر و سامانی خاتمه داده و احکام را صادر کنند.

این کارشناس تأمین اجتماعی افزود: با توجه به اینکه از بیستم هر ماه پرداخت حقوق‌ها آغاز می‌شود زمان کافی هنوز وجود دارد و بهتر است با تشکیل تیم‌هایی ویژه و انجام کار‌های نرم افزاری لازم کاری کنند تا حقوق‌ها از ۲۰ مرداد با افزایش ۳۸ درصد همراه با ۵۱۵ هزار تومان به حساب بازنشستگان سایر سطوح واریز شود و همچنین اعلام شود ما‌به‌التفاوت فروردین تا مرداد چه زمانی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: به نظر می‌رسد برای این تأخیر باید از بازنشستگان تأمین اجتماعی دلجویی شود چرا که در ماه پنجم سال هستیم و تاکنون سابقه نداشته تصویب و پرداخت افزایش حقوق‌ها اینقدر طولانی شود و بازنشستگان بلاتکلیف باشند؛ بنابراین باید با افزایش سریع حقوق‌ها و پرداخت ما به التفاوت‌ها از بازنشستگان دلجویی شود.

به گفته وی، نباید فراموش کنیم این کشور هر چه دارد از ثمره تلاش و کوشش بازنشستگانی است که عمر و جوانی خود را برای آبادانی و پیشرفت کشور گذاشته اند و درست نیست برای گرفتن حق طبیعی و اولیه شأن، پنج ماه معطل و بلاتکلیف باشند.

منبع: مهر


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
عذرخواهی کافی نیست برای یکروزتاخیرحق بیمه جریمه دیرکردمیگیرندحالا درپرداخت هم بایددیرکرد بدهند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->