علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ماجرای نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟

  • کد خبر: ۱۲۰۰۶۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
  • ۲
ماجرای نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی با هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مأمور مراقب انتظامی شورا درگیر و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.

وی ادامه داد: در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مأمورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهار کرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم خانم از دستور مأمورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند. این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

وی با اشاره به اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود: متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای تاکید کرد: معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و بطور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد و پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند می‌داند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
قانون فقط برای مردم بی پشت و پناه است ولی کار خودشون باشه بایک زنگ حله
علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
شما باید مامور باشید ومسیول وببینید درد این خانم چه بوده که این کار را کرده خدا خیرتون دهد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->