برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

آغاز مذاکرات رسمی استقلال با قایدی| استقلال کهکشانی در راه است؟

  • کد خبر: ۱۲۰۱۲۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
آغاز مذاکرات رسمی استقلال با قایدی| استقلال کهکشانی در راه است؟
باشگاه استقلال در تلاش است بعد از قطعی کردن حضور محبی در ترکیب خود، مهدی قایدی را هم به خدمت بگیرد. این مذاکرات به طور رسمی دنبال خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی نتوانسته در امارات به تیمی برود و این موضوع سبب شده همچنان یکی از گزینه‌های جدی باشگاه استقلال برای فصل بیست ودوم باشد. باشگاه استقلال تا به امروز مذاکره رسمی با قایدی نداشته، اما آجورلو قصد دارد به این مذاکرات جنبه رسمی ببخشد و زمینه ساز حضور این بازیکن در استقلال شود.

آجورلو می‌داند که اگر قایدی را هم مانند محبی به ایران بازگرداند و عضو باشگاه استقلال کند، برنده مطلق نقل وانتقالات لقب خواهد گرفت و آنگاه دست بالاتری در مقابل ریکاردو ساپینتو خواهد داشت و می‌تواند رسما اعلام کند که فقط از این مربی قهرمانی می‌خواهد، چون بهترین تیم ممکن را برای استقلال پدیده آورده است.

استقلال تا به امروز ۸۵ درصد از شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را حفظ کرده است. به جز حسین زاده، دانشگر و وریا غفوری همه بازیکنان کلیدی حفظ شده‌اند وچنانچه بازیکنان مورد نظر در روز‌های آتی به جمع آبی‌ها ملحق شوند، استقلال هیچ دغدغه‌ای از بعد بازیکن نخواهد داشت.

محبی به خوبی می‌تواند جای خالی حسین‌زاده را پر کند. حضور قایدی نیز خط آتش استقلال را بیش از هر زمان دیگری تقویت خواهد کرد و به این تیم جلوه دیگری خواهد بخشید.

درخط دفاع نیز بازگشت مرادمند وحفظ داسیلوا خیال سرمربی استقلال را درغیاب دانشگر که بیشتر به ترک پست مشغول بود و هوای گلزنی داشت، آسوده کرده است.

در سمت راست نیز حردانی به سادگی قادر است جای خالی وریا را پر کند و بعید است که این بازیکن دست استقلال را در این پست خالی بگذارد.

تردیدی نیست حضور قایدی پربارترین نقل وانتقالات ممکن را برای مدیران استقلال به ثبت خواهد رساند وآنگاه این ساپینتوی پرتغالی است که باید از شرایط موجود نهایت بهره را برده و استقلال را دوباره فاتح لیگ کند.

تردیدی نیست حضور قایدی یک استقلال پرستاره و طلایی را پدید خواهد آورد. هرچند که این بازیکن در امارات تا حدی افت کرده بود که این با انتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه استقلال هم مواجه شده، اما نزدیکی به جام جهانی فوتبال می‌تواند برای قایدی یک نیروی کشنده بزرگ باشد تا بعد از درخشش در ترکیب استقلال به مانند قبل به یکی از مردان کلیدی در تیم ملی تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->