پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

روزانه در خراسان رضوی ۵ هزار دز یادآور واکسن کرونا تزریق می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۰۱۷۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
روزانه در خراسان رضوی ۵ هزار دز یادآور واکسن کرونا تزریق می‌شود
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روزانه حدود پنج هزار دز یادآور واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی برای مقابله با موج هفتم شیوع کرونا تزریق می‌شود که این رقم مطلوب نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد پهلوان روز جمعه گفت: برای مقابله با هفتمین اوجگیری ویروس کرونا تمامی افرادی که ۶ ماه از دریافت آخرین واکسنشان گذشته است باید برای دریافت دزیادآور واکسن کرونا اقدام کنند که هم اکنون اکثریت افراد در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشمول دریافت دز یادآور کرونا می‌شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی ایجاد شده است اما استقبال مردم از دزهای یادآور چندان مطلوب نیست.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر آن رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک نیز مطلوب نیست طوری که تنها حدود ۵۰ درصد افراد در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از ماسک استفاده می کنند.

پهلوان افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد حدود ۱۳۰ بیمار بدحال در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های این استان بستری و تحت درمان هستند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۴۲۶ هزار و ۳۰ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۲ هزار و ۲۹۰ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۹۱ هزار و ۲۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

هزار و ۳۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۸ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۳۳ دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۷۸۳ نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده‌است و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۸۴ دُز رسیده است.

هم اکنون ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->