قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

غریبه در قلب ساپینتو!| شانس بالای حسینی برای بازی درترکیب اصلی

  • کد خبر: ۱۲۰۱۸۱
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
غریبه در قلب ساپینتو!| شانس بالای حسینی برای بازی درترکیب اصلی
سید محمد حسینی، مدافع جوان فصل پیش تیم هوادار تهران به شدت مورد توجه ساپینتو، سرمربی استقلال قرار گرفته و هیچ بعید نیست در بازی با سپاهان یکی از نفرات اصلی تیمش باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید محمد حسینی در بازی تدارکاتی مقابل داماش در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت؛ بازیکنی که تصور می‌شد شاید کمتر مورد توجه سرمربی استقلال قرار داشته باشد.

این بازیکن که فصل پیش جزو بهترین‌های تیم هوادار تهران محسوب می‌شد، اما با قد وقامت و فیزیک مناسبش به شدت اعتماد سرمربی استقلال را به سمت و سوی خود جلب کرده و به احتمال زیاد در فصل بیست و دوم یکی از ارکان اصلی خط دفاع خواهد بود.

سرمربی استقلال برای چیدمان مردان دفاعی تاکید بسیاری روی فیزیک بدنی و توانایی سرزنی دارد و به همین دلیل هم تمایل پیدا کرده از روزبه چشمی در این پست استفاده کند.

بازی گرفتن از سیدمحمد حسینی در بازی با داماش تهران  درحالی که زمان زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده نمونه دیگری از علاقه سرمربی استقلال به بازی گرفتن از گزینه‌های فیزیکی و بلند قامت  در خط دفاع است.

هیچ بعید نیست که ساپینتو درهمان بازی نخست استقلال مقابل سپاهان، حسینی را در ترکیب اصلی قرار دهد. ساپینتو قصد دارد خط دفاع سه نفره تیمش را با حسینی، مرادمند و یکی از میان داسیلوا یا چشمی چیدمان کند. او به شدت روی بالا بودن قدرت فیزیکی خط دفاع تاکید دارد و این موضوع را به همکاران خود در باشگاه استقلال نیز انتقال داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->