۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد
سرخط خبرها

وزش باد طی چند روز آینده در مشهد (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۲۴۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
وزش باد طی چند روز آینده در مشهد (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه حداکثر دمای مشهد به ۳۶ درجه خواهد رسید. طی این روزها در مشهد وزش باد شدید و نسبتا شدید را خواهیم داشت و برای روز سه‌شنبه افزایش ابرناکی را پیش‌بینی می‌کنیم.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ۱۳ درجه و سرخس با دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد از تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

وی افزود: برای امروز و سه روز آینده به تناوب رشد و افزایش ابرناکی را در نواحی شمالی و غربی استان خواهیم داشت.روزهای دوشنبه و سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در نواحی شمال‌غرب و ارتفاعات شمالی وجود دارد.طی این مدت در سطح استان وزش باد را خواهیم داشت که در نواحی بادخیز استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه تا روز سه‌شنبه تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت، ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۰ تا ۳۵ درجه در نوسان بوده است. امروز دمای هوای مشهد بدون تغییرنسبت به روز گذشته در گرمترین ساعات به ۳۵ درجه و در خنکترین ساعات به ۲۱ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده اضافه کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه حداکثر دمای مشهد به ۳۶ درجه خواهد رسید. طی این روزها در مشهد وزش باد شدید و نسبتا شدید را خواهیم داشت و برای روز سه شنبه افزایش ابرناکی را پیش‌بینی می‌کنیم.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۶۴ در شرایط قابل‌قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی حساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->