حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟
سرخط خبرها

منابع مقاومت در فلسطین: جهاد اسلامی هنوز از موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است

  • کد خبر: ۱۲۰۲۷۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
منابع مقاومت در فلسطین: جهاد اسلامی هنوز از موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است
پس از حملات شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، برخی منابع در گروه‌های مقاومت خبر دادند که جهاد اسلامی هنوز از امکانات ویژه و موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی منابع در گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه خبر دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین هیچ عجله‌ای برای پایان دادن به جنگ با رژیم صهیونیستی ندارد.

منابع مذکور در این باره به شبکه «المیادین» گفتند: «جنبش جهاد اسلامی در تلاش است تا این جنگ را به یک جنگ فرسایشی تبدیل کند تا جبهه داخلی رژیم صهیونیستی فلج شود. جهاد اسلامی عجله‌ای برای پایان دادن به این جنگ ندارد.»

این منابع در ادامه اضافه کردند: «تا این لحظه، جنبش جهاد اسلامی از امکانات ویژه و موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است.»

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۱ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->