کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

آیت‌الله رئیسی در پیامی به کاروان پیاده مشهد – کربلا: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است

  • کد خبر: ۱۲۰۲۹۸
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
آیت‌الله رئیسی در پیامی به کاروان پیاده مشهد – کربلا: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است
رئیس جمهور در پیامی تاکید کرد: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی (ع) جمع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به کاروان زائران اربعین حسینی که از مشهد مقدس با پای پیاده عازم کربلا هستند و قرار است این مسیر را در مدت ۷۲ روز طی کنند، تصریح کرده است: در راهپیمایی اربعین، هم «ایمان و اعتقاد قلبی» موج می‌زند، هم «عشق و محبت» و این هم‌افزایی و همکاری مردم از کشور‌های مختلف جهان به دور از کشمکش‌ها و اختلافات، جلوه‌ای از ویژگی‌های ولایی مکتب اهل بیت (علیم‌السلام) است.

در متن پیام رئیس جمهور آمده است: اربعین حسینی، حماسه‌ای جاری برای همیشه تاریخ است که قلب‌های رهروان آزاده را صیقل می‌دهد، عزم‌های مجاهدان در راه حق را راسخ می‌نماید و صدای پیروزی ابدی حسینیان زمان را در فضای عالم طنین‌انداز می‌کند.

این پیام خاطرنشان کرد: اربعین نماد و نمودی است که عاشورا و پیام حسین‌بن علی (ع) همواره بماند و به همین جهت برگزاری باشکوه این راهپیمایی عظیم عاشقان حسینی توجه جهانیان را به پیام عاشورا جلب کرده است.

رئیسی بیان کرد: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی (ع) جمع کرده است.

وی عنوان کرد: حرکت عاشقانه و مومنانه شما در این راهپیمایی بی‌نظیر که در هیچ نقطه‌ای از جهان این اجتماع عظیم سابقه ندارد، یادآور دشواری مسیر و زحماتی است که ائمه طاهر (ع) در تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر سرزمین‌های اسلامی به جان خریدند.

رئیس جمهور یادآور شد: در راهپیمایی اربعین، هم «ایمان و اعتقاد قلبی» موج می‌زند هم «عشق و محبت» و این هم‌افزایی و همکاری مردم از کشور‌های مختلف جهان به دور از کشمکش‌ها و اختلافات جلوه‌ای از ویژگی‌های ولایی مکتب اهل بیت (علیم‌السلام) است.

رئیسی خاطرنشان کرد: به شما عزیزان که توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین را یافته‌اید از اعماق وجود تبریک می‌گویم و ضمن آرزوی صحت و سلامت برای شما زائران عزیز، بر همه مسئولین و دستگاه‌ها لازم است که تمام توان خود را برای حمایت از برگزاری شکوهمند این حرکت عظیم به کار گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->