آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی
سرخط خبرها

پربیننده‌ترین سریال سیما در تیرماه مشخص شد (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۲۹۹
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
پربیننده‌ترین سریال سیما در تیرماه مشخص شد (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)
تازه‌ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما در تیرماه حاکی از انتخاب فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی است.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌ شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه با ۳۶/۱درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده‌ است.

بر اساس این نظرسنجی، این سریال رضایت ۸۱/۷درصدی بینندگان را در حد «زیاد» کسب کرده‌ است.

بر اساس این نظرسنجی در این مدت، سریال‌های «مستوران» از شبکه یک با۱۸/۵ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۱/۴درصدی آنان، «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۱۸درصد بیننده و کسب رضایت ۶۱/۵درصدی آنان، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۱۶/۸درصد بیننده و کسب رضایت ۸۰/۴درصدی آنان و «داستان یک شهر» از شبکه پنج با ۱۰ درصد بیننده و کسب رضایت ۵۷/۴ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه دوم تیر ۱۴۰۱ نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری، سریال «مختارنامه» از شبکه آی فیلم با ۱۴/۵درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده‌ است. همچنین ۹۰/۹درصد بینندگان سریال «مختارنامه» از این سریال در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «مستوران» از شبکه یک سیما با ۱۵/۴درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول تیر ماه ۱۴۰۱ بوده‌ است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->