حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

خبر تلخ برای لیورپول و کلوپ| تیاگو مصدوم شد!

  • کد خبر: ۱۲۰۳۱۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
خبر تلخ برای لیورپول و کلوپ| تیاگو مصدوم شد!
تیاگو، هافبک برزیلی لیورپول در همین هفته نخست لیگ جزیره برابر فولام مصدوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیورپول در اولین هفته لیگ برتر در بازی خارج از خانه مقابل فولام روزی سخت را پشت سر گذاشت و در نهایت موفق شد از شکست بگریزد و به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دهد. آنچه این تساوی را برای لیورپولی‌ها تلخ‌تر می‌کند تایید شدن مصدومیت تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی این تیم است.

درحالی‌که تنها ۶ دقیقه از شروع نیمه دوم مسابقه گذشته بود تیاگو در برخورد با بازیکن حریف، برخوردی که در نگاه اول جدی به نظر نمی‌رسید، دچار مشکل شد. لحظاتی بعد او در حالی دیده شد که لنگ‌لنگان در حال ترک زمین بود.

لیورپول همین حالا با لیست بلندبالایی از مصدومان مواجه است. الکس اوکسلید چمبرلین، کرتیس جونز، دیوگو ژوتا، کاستاس سیمیکاس و ابراهیما کوناته بازیکنانی هستند که کلوپ به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند. نبی کیتا هم تا همین اواخر در این فهرست قرار داشت و مدت کوتاهی است که به تمرینات تیم برگشته است.

بعد از دیدار مقابل فولام، باشگاه لیورپول مصدومیت تیاگو آلکانتارا را تایید کرد. لیورپول می‌گوید تخمین شدت مصدومیت او هنوز ممکن نیست و ستاره اسپانیایی باید توسط پزشکان معاینه شود تا مشخص شود از چه زمانی می‌تواند به ترکیب تیم برگردد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->