آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

قتل ۱۰ نفر به دست تبعه خارجی در رفسنجان

  • کد خبر: ۱۲۰۴۴۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
  • ۱
قتل ۱۰ نفر به دست تبعه خارجی در رفسنجان
نزاع دسته جمعی تعدادی تبعه خارجی در شهرستان رفسنجان به جنایت کشید.

به گزارش شهرآرانیوز، نزاع دسته جمعی تعدادی تبعه خارجی در شهرستان رفسنجان به جنایت کشید. جلالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در تشریح این رخداد دل خراش به صداوسیما گفت: در پی این درگیری ۱۰ تن در شورآباد رفسنجان کشته شدند.

این مقام امنیتی استان کرمان با بیان اینکه حادثه رخ داده جنبه امنیتی نداشته و درگیری میان چند تبعه خارجی صورت گرفته است، بیان کرد: در این نزاع مرگ بار یک تبعه غیرمجاز به دنبال اختلاف شخصی بین چند نفر دیگر از اتباع، ابتدا دو نفر از کارگران یک چاه موتور کشاورزی را با ضربات مهلک چاقو به قتل می‌رساند.

در این هنگام تعدادی ایرانی هم که در محدوده زمین‌های کشاورزی حضور داشتند، با ضربات چاقو به قتل می‌رسند. با شروع این حادثه اتباع افغان دیگری نیز خود را به محل می‌رسانند که متأسفانه تعدادی از آن‌ها هم به قتل می‌رسند. به گفته جلالی، با اقدام به موقع ضابطان قضایی در پلیس شهرستان رفسنجان، اقدامات ضربتی برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد و بعد از مدتی کوتاه برادر متهم جلب قانون شد.

برادر قاتل مدعی شده ضارب مشکلات روحی، روانی و اعتیاد دارد و در افغانستان جزو دسته اراذل و مخلان امنیت بوده است.

او حتی خانواده خود و سایر اتباع را به قتل تهدید کرده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: در این حادثه ۱۰ تن شامل شش تبعه افغانستانی و چهار ایرانی با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده‌اند و یک نفر زخمی و حال او مساعد گزارش شده است. برخی از قربانیان این حادثه از خویشاوندان قاتل و تبعه افغانستان بوده اند.

جلالی بیان کرد: قاتل قبل از خروج از استان کرمان در شهرستان انار از سوی مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد. این مرد جوان قبل از دستگیری اقدام به خودزنی کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
تقصیر دولت ایران است که افغانها را بدون مجوز می گذرد تردد کنند و باعث کشته شدن این جوانان ایرانی دولت واستانداری است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->