نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نایب‌قهرمانی ایران در تکواندو قهرمانی جهان

  • کد خبر: ۱۲۰۴۶۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
نایب‌قهرمانی ایران در تکواندو قهرمانی جهان
دختران و پسران تکواندوکار نوجوان در صوفیه گل کاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌های ملی تکواندو دختران و پسران ایران عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های نوجوانان جهان را به خود اختصاص دادند. این دوره از مسابقات سه‌شنبه ۱۱مرداد با حضور ۷۸۶تکواندوکار از ۹۱ کشور جهان به‌میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه آغاز شد و پس از شش روز رقابت، در نهایت با نایب‌قهرمانی تیم‌های ملی ایران در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید. در بخش دختران، کره‌جنوبی با کسب پنج مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸امتیاز قهرمان شد.

تیم‌ملی ایران که با هشت تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور داشت، با کسب دو طلا، دو نقره و ۳۷۰امتیاز نایب‌قهرمان شد و تایلند با یک طلا، دو نقره، یک برنز و ۲۱۱امتیاز در جای سوم ایستاد. ترکیه با ۲۱۱، بلژیک با ۱۲۷، آلمان با ۹۴ و ازبکستان با ۹۳امتیاز عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند. اما در بخش پسران تیم‌ملی ایران که با پنج تکواندوکار عازم صوفیه شده بود، با کسب چهار مدال طلا و ۵۰۹امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد. در این بخش کره‌جنوبی، پنج طلا، یک نقره، یک برنز و ۷۲۰امتیاز کسب کرد و قهرمان شد. قزاقستان با یک نقره و چهار برنز، تایلند با دو نقره، یک برنز و ۱۴۳امتیاز، ایتالیا با یک طلا و ۱۴۱امتیاز و ازبکستان با یک نقره، یک برنز و ۹۷امتیاز پایین‌تر از تیم‌ملی ایران قرار گرفتند.

برای تیم‌ملی ایران در این دوره از مسابقات سوگند شیری، مبینا نعمت‌زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر، ابوالفضل عباسی و متین رضایی شش مدال طلا و پرنیا سلمانی و ساغر مرادی دو مدال نقره کسب کردند. امیرعباس رهنما، الهام حقیقی، نیوشا شادلو، پونه جعفرصالحی و فرشته فتحی نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند. هدایت تیم‌ملی نوجوانان در گروه دختران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به‌عنوان مربی وی را همراهی کردند. در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی است و بهزاد خداداد و مسعود کاظم‌پور همکاران او هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->