واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیزر سریال «راز ناتمام» با محوریت زندگی شهید دکترمحمدجواد باهنر + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۲۰۵۴۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تیزر سریال «راز ناتمام» با محوریت زندگی شهید دکترمحمدجواد باهنر + زمان پخش
سریال «راز ناتمام» روایتی است از کش و قوس یک ماجرای امنیتی و به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد،

به گزارش شهرآرانیوز - مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» که با مضمونی تاریخی ـ سیاسی و روایتی از کش و قوس یک ماجرای امنیتی، به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد، از شنبه (۲۲ مرداد ماه) روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود.

تعداد بازدید : 800

این سریال در آستانه شهادت دو دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهور) و شهید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) به روی آنتن می‌رود.

«راز ناتمام»، در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد که در فعالیت‌های پرثمرش، سوابق مبارزاتی علیه رژیم ستم‌شاهی و بار‌ها محکومیت به زندان دارد و پس از انقلاب اسلامی نیز وزیر آموزش و پرورش و سپس دومین نخست‌وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است. محمدجواد باهنر هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ توسط منافقین خلق ترور شد و همراه با محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور وقت ایران به شهادت رسید.

این سریال تلویزیونی شخصیت بزرگان انقلاب اسلامی از جمله آیت‌الله سیدمحمد بهشتی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، شهید محمدعلی رجایی را بازسازی کرده و روایت‌هایی از وجوه مبارزاتی این شخصیت‌ها و حزب جمهوری اسلامی و وقایع دهه‌۶۰ و فتنه‌انگیزی و جنایات منافقین را به نمایش می‌گذارد.

فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی و علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه‌ای با طراحی گریم محسن دارسنج در «راز ناتمام» نقش ایفا می‌کنند.

بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مامور امنیتی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

امین امانی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر است که با طرح اولیه سیدجلال‌الدین دری و با نویسندگی امین امانی، هدایت کریم‌زاده و سمانه میرعابدینی و با همکاری رحمان سیفی‌آزاد به عنوان مشاور فیلم‌نامه، تولید شده است.

تدوین حامد بردبار و صداگذاری علی نوری و آهنگسازی متن مرتضی شفیع و جلوه‌های ویژه بصری امین ملک‌زاده به این اثر رنگ بخشیده است.

«راز ناتمام» در ۲۵قسمت در صدا و سیمای مرکز کرمان و به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->