حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خسروی: مقصر عدم ورود VAR به ایران اینفانتینو است + ویدئو

  • کد خبر: ۱۲۰۶۷۳
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
خسروی: مقصر عدم ورود VAR به ایران اینفانتینو است + ویدئو
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: مقصر عدم ورود VAR به ایران نیز فدراسیون نیست. مقصر اینفانتینو است که می‌گوید از سیستم VAR استفاده کنید تا داوران در مسابقات جهانی شرکت کنند، اما ایران به دلیل تحریم نمی‌تواند VAR را وارد کند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی خسروی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت از ورود VAR به ایران اظهار کرد: خبری از ورود VAR به ایران وجود ندارد و ۲ تا ۳ ماه آتی هم خبری نخواهد بود. هرکسی هم خبری از ورود VAR به ایران داد باور نکنید.

وی در خصوص ادعای مربیان لیگ برتری مبنی بر اینکه از ورود VAR به ایران عمدا جلوگیری می‌شود، گفت: مربیان ما ابتدا بازی‌های خود را آنالیز کنند و ببیند که تیمشان می‌تواند ۳ پاس رو به جلو دهد، سپس نتایج خود را گردن VAR بیندازند. اگر VAR بیاید مربیان از داوران سیستم ویدئویی گلایه خواهند کرد. مریبان ما عادت دارند بهانه بیاورند.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: مقصر عدم ورود VAR به ایران نیز فدراسیون نیست. مقصر اینفانتینو است که می‌گوید از سیستم VAR استفاده کنید تا داوران در مسابقات جهانی شرکت کنند، اما ایران به دلیل تحریم نمی‌تواند VAR را وارد کند. کشوری که همیشه تحریم است در بحث داوری ضرر خواهد کرد. قطعا اگر VAR نباشد، پس از علیرضا فغانی که امسال به جام جهانی می‌رود دیگر هیچ داور ایرانی به مسابقات جهانی نخواهد رفت و فقط در حد رقابت‌های آسیایی قضاوت خواهند داشت.

خسروی در خصوص وضعیت حق‌الزحمه داوران تصریح کرد: عزیزی خادم پس از ریاست فدراسیون حق‌الزحمه داوران را افزایش داد. یکی از تصمیمات کمیته داوران کاهش داوران لیگ برتر است. مگر می‌توان با ۱۳۰ داور لیگ را اداره کرد؟ فقط ۴۵ داور وسط داریم، در حالیکه فقط به ۸ داور نیاز داریم. مگر کوپن قند و شکر است که بازی‌ها را نوبتی میان داوران تقسیم کنیم؟ یک داور در سال باید حداقل ۲۰ قضاوت داشته باشد. در آن زمان که قضاوت داشتم از ۳۸ هفته حداقل حدود ۲۷ هفته در لیگ برتر قضاوت می‌کردم.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->