نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پایان ماجرای بازگشت رضاوند به فولاد+عکس

  • کد خبر: ۱۲۰۷۱۳
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳
  • ۱
پایان ماجرای بازگشت رضاوند به فولاد+عکس
آرش رضاوند با تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال پروژه بازگشت خود به باشگاه فولاد خوزستان را بست. این بازیکن به شدت مورد توجه جواد نکونام قرار داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان در نیم فصل لیگ بیست و یکم آرش رضاوند را به طور قرضی از استقلال به خدمت گرفته بود و این بازیکن با پایان فصل به استقلال بازگشت و در تمرینات این تیم حضور یافت. در این ایام باشگاه فولاد خوزستان تلاش‌های بسیاری انجام داد تا شاید آرش رضاوند را دوباره به این تیم بازگرداند چو جوادنکونام به شدت روی این بازیکن نظر داشت اما رایزنی‌های این باشگاه اهوازی با باشگاه استقلال هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت و حتی طرح معاوضه بازیکنان نیز به سرانجامی نرسید تا این بازیکن در نهایت بار دیگر در استقلال باقی بماند. مدیران باشگاه استقلال هم به توصیه ساپینتو با این بازیکن قرارداد دو ساله منعقد کردند.گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان در نیم فصل لیگ بیست و یکم آرش رضاوند را به طور قرضی از استقلال به خدمت گرفته بود و این بازیکن با پایان فصل به استقلال بازگشت و در تمرینات این تیم حضور یافت. در این ایام باشگاه فولاد خوزستان تلاش‌های بسیاری انجام داد تا شاید آرش رضاوند را دوباره به این تیم بازگرداند چو جوادنکونام به شدت روی این بازیکن نظر داشت، اما رایزنی‌های این باشگاه اهوازی با باشگاه استقلال هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت و حتی طرح معاوضه بازیکنان نیز به سرانجامی نرسید تا این بازیکن در نهایت بار دیگر در استقلال باقی بماند. مدیران باشگاه استقلال هم به توصیه ساپینتو با این بازیکن قرارداد دو ساله منعقد کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حجت اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
با سلام
یکی از دلایلی که اخیرا از استان اصفهان و شهرهای همجوار برای خرید مغازه و واحد‌های تجاری واقع در مسکن مهر فولاد شهر هجوم می آورند راه اندازی بزرگراه غرب این شهر است که کریدور شمال و جنوب کشور را کامل نموده و با رفع تحریم های اقتصادی این شهر به یک منطقه مهم و پر رونق تجاری اقتصادی تبدیل خواهد شد از نیمه دوم سال ۱۴۰۱شاهد گسترش فعالیت های کسب و کار در این شهر خواهیم بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->