حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

صعود تیم ملی والیبال زنان به مرحله نیمه‌نهایی

  • کد خبر: ۱۲۰۷۲۱
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
صعود تیم ملی والیبال زنان به مرحله نیمه‌نهایی
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی بازی‌های کشور‌های اسلامی موفق به شکست ازبکستان شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
شاگردان الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان ایران عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در نخستین مسابقه خود دراین بازی‌ها به مصاف ازبکستان رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند.
ملی‌پوشان کشورمان در ست سوم این دیدار ۲۸ بر ۲۶ نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را از پیش رو برداشتند تا سه امتیاز ارزشمند به دست آورند.
تیم ملی والیبال ایران با این برد صعودش به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی شد و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۱ مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات می‌رود تا برای صدرنشینی در گروه تلاش کند.
دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از جمله تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی والیبال زنان ایران برابر ازبکستان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->