جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

۸۰ میلیاردتومان برای تعریض پل دهرود در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۰۷۳۹
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
  • ۲
۸۰ میلیاردتومان برای تعریض پل دهرود در مشهد
به گفته شهردار منطقه ۳ مشهد قرار است پروژه تعریض پل دهرود توسط شهرداری مشهد انجام شود.

محمد کاملان | شهرآرانیوز؛ ترافیک جاده سیمان مدت‌هاست که به مشکل اصلی مردم در این منطقه تبدیل شده و آن‌ها را کلافه کرده است. افزایش جمعیت روستا‌های این مسیر در سال‌های اخیر و از همه مهم‌تر اضافه شدن شهرک مهرگان با بیش از ۵۰‌هزار نفر ساکن در این محدوده، باعث شد ظرفیت جاده‌سیمان اشباع شود و در ساعت‌های مختلف روز درگیر ترافیک‌های سنگین باشد. یکی از متهمان گره‌های ترافیکی و البته تصادف‌های جاده سیمان پل باریک دهرود در خارج از محدوده خدمت‌رسانی شهرداری است که براساس توافقات با اینکه این پُل در محدوده خدمت‌رسانی شهرداری قرار نگرفته، قرار است کار تعریض آن را شهرداری مشهد انجام دهد تا یکی از گره‌های مهم ترافیکی جاده سیمان حل شود. پروژه‌ای که به گفته شهردار منطقه ۳ باید حدود ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

تفاهم‌نامه برای کمک‌های دولتی

شهردار منطقه ۳ در گفتگو با شهرآرا با تأیید اینکه قرار است پروژه تعریض پل دهرود توسط شهرداری مشهد انجام شود گفت: این پروژه که حدود ۸۰‌میلیارد تومان هزینه دارد، در مرحله انتخاب مشاور و طراحی است و اعتباری که شهرداری مشهد برای اجرای آن پیش‌بینی کرده، حدود ۴۰‌میلیارد تومان است. البته شهرداری مشهد برای تعریض پل دهرود از دولت هم درخواست اعتبار کرد که با موافقت وزیر راه و شهرسازی قرار شد حدود ۴۰‌میلیارد تومان هم دولت به این پروژه اختصاص دهد. تفاهم‌نامه پرداخت این مبلغ آماده و به اداره‌کل راه‌و‌شهرسازی ارسال شده است و منتظر ابلاغ آن هستیم.

۲ لاین به پل اضافه می‌شود

مهدی خداشناس ادامه داد: پل دهرود وضعیت غیراستانداردی دارد و مناسب نیست. هم‌اکنون این پل فقط دو لاین استاندارد برای تردد دارد که همین مسئله باعث شده است در ساعت‌های مختلف روز شاهد ترافیک‌های زیاد و تصادف‌های متعدد در این نقطه از جاده سیمان باشیم که با اجرای این پروژه دو لاین دیگر به پل دهرود اضافه می‌شود تا بخش زیادی از مشکلاتی که به دلیل استاندارد نبودن عرض این پل به وجود می‌آید و مردم با آن درگیر هستند، حل‌و‌فصل شود.

وی افزود: البته مشکلاتی برسر اجرای پروژه تعریض پل دهرود وجود دارد که باید زودتر حل شوند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایستگاه پمپاژ آب روستا‌های شمال کشف‌رود است که دقیقا در مسیر پروژه تعریض قرار گرفته است و مذاکرات شهرداری با شرکت آب‌و‌فاضلاب برای جابه‌جایی این ایستگاه آغاز شده است تا خللی در اجرای این پروژه مهم پیش نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر قوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
1
خدایی ملت خسته شده بودن باز هم خداروشکر بعد از ۱۰ سال ترافیک داره این اتفاق میفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
0
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
امروز۹/۷/۱۴۰۲هنوز هیچ اتفاقی برای این پل نیافتاده.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->