کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها

برگزاری اولین رویداد ملی«تا ثریا» تبدیل ایده به خلق ثروت در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۰۷۵۳
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
برگزاری اولین رویداد ملی«تا ثریا» تبدیل ایده به خلق ثروت در مشهد
معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا گفت: هدف از برگزاری رویداد ملی تا ثریا، پاسخگویی به نیاز‌های اولویت‌دار و فناورانه نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف از جمله امنیت غذایی، کشاورزی و آب است.

فاطمه غلامی| شهرآرانیوز، کفاش، معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا در آئین برگزاری اولین رویداد ملی«تا ثریا» تبدیل ایده به خلق ثروت در مشهد گفت: در رویداد ملی" تا ثریا" به دنبال شناسایی و حل مسائل اولویت دار استان توسط واحد‌های فناور در استان هستیم.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در این رویداد زنجیره ایده به پدیده و پدیده به ثروت را خلق می‌کنیم. این محصولات دانش بنیان دو ویژگی دارند فناوری و نوآوری و نیاز محوری و مساله محوری محصول است.

کفاش گفت:هدف از این رویداد ایجاد حلقه اتصالی بین طرح‌های فناورانه با سرمایه گذار است. از ۱۰۹ محصول معرفی شده به این رویداد ۱۵ محصول در کارگروه‌ها ارزیابی و جهت معرفی به سرمایه گزارمعرفی شدند

وی گفت:این رویداد تا پایان امسال در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد و طرح‌های برتر هر استان انتخاب و در نمایشگاهی که در مشهد برپا می‌شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
کفاش گفت:هدف از برگزاری رویداد ملی تا ثریا، پاسخگویی به نیاز‌های اولویت‌دار و فناورانه نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف از جمله امنیت غذایی، کشاورزی و آب است.

این مسئول گفت:مسائلی از شرکت‌های فناور و واحد‌های صنعتی و تولیدی احصا، عارضه یابی و برای حل آن‌ها راهکار ارائه می‌شود.

در فرآیند برگزاری رویداد تا ثریا، متناسب با هر مساله واحد فناور و سرمایه‌گذار هم مشخص خواهد شد.

در خراسان رضوی از مجموع ۴۰ طرح استانی، ۱۵ طرح فناوری شناسایی شده است که در زمینه تجاری‌سازی و تولید محصول هم مورد اقدامات حمایتی قرار می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->