دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اذعان صهیونیست‌ها به شکست حمله تل‌آویو به غزه

  • کد خبر: ۱۲۰۸۳۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اذعان صهیونیست‌ها به شکست حمله تل‌آویو به غزه
منابع صهیونیست اذعان کردند که جنگ سه روز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در دستیابی به راه حلی سیاسی برای بحران غزه با شکست مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه خبری عبری زبان دیفنس اسرائیل اعلام کرد جنگ سه روز اسائیل علیه نوار غزه در دستیابی به راه حلی سیاسی برای بحران غزه با شکست مواجه شده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی ضمن ابراز این ادعا که عملیات اخیر از لحاظ نظامی موفقیت‌هایی در پی داشته تاکید کرد این درگیری چند روزه از لحاظ سیاسی نتوانست اجرا کننده این اصل قدیمی باشد که هر موفقیت نظامی باید موفقیتی سیاسی در پی داشته باشد.

این پایگاه خبری آورده است: آیا یک افق سیاسی مشخصی برای حل و فصل مسائل غزه برای رهبران کنونی اسرائیلی یا رهبرانی که پس از انتخابات باید تحولات این منطقه را پیگیری کنند به وجود آمد؟ آنچه در این عملیات محقق شد تنها به تاخیر انداختن دور بعدی درگیری‌ها بدون دستیابی به راهکاری برای پیشگیری از آن بوده و تنها فاصله میان این دور از درگیری‌ها با دور بعدی آن بیشتر شد.

پایگاه خبری دینفس افزود: هم اکنون این نگرانی وجود دارد که این موفقیت باعث شود دولت به خودش بگوید ما موفق شدیم. عملیاتی کوتاه و بدون تلفات و وارد آوردن خسارات سنگین به جهاد اسلامی و خسارت‌های محدود اقتصادی به ساکنان اسرائیل ممکن است احساس رضایت برای رهبران اسرائیلی به وجود آورد که این نگران کننده است.

این پایگاه خبری گزارش داد: این فرماندهان نظامی و مسئولان غیر نظامی بودند که تنش اخیر را آغاز کردند و ابتدای هفته گذشته را برای این کار مناسب یافتند. در نهایت زمان تصمیم‌گیری برای دستیابی به راه حلی سیاسی برای آینده روابط اسرائیل و نوار غزه فراخواهد رسید و بهتر آن است که اسرائیل در این خصوص سهل انگار نبوده بلکه مبتکرانه عمل کرده و به سوی راهکار سیاسی حمله‌ور شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->