برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

میثم صالحی به قهرمانی جهان نمی رسد

  • کد خبر: ۱۲۰۸۶۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
میثم صالحی به قهرمانی جهان نمی رسد
در حالیکه تیم ملی والیبال راهی لهستان خواهد شد تا در جام واگنر حاضر شود میثم صالحی برای ادامه درمان مصدومیتش راهی ایتالیا شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در تهران دیروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان بامداد یکشنبه ۲۳ مردادماه تهران را ترک می‌کنند تا در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ حاضر شوند. شاگردان بهروز عطایی پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در جام واگنر لهستان (۲۷ تا ۲۹ مرداد) حضور پیدا می‌کنند.
اما وضعیت مصدومان تیم ملی چگونه است؟ از قرار معلوم جواد معنوی‌نژاد که در ایران با تیم ب تمرین می‌کرد به تیم الف ملحق شده است. علی‌اصغر مجرد و جواد کریمی هم پس از رهایی از مصدومیت تمرینات‎ شان را آغاز کردند و به وضعیت قابل قبولی رسیده‌اند. مجرد شرایط خوبی دارد و کریمی هم حدود ۸۰ درصد به آمادگی مطلوب رسیده است.
اما میثم صالحی که با تیم تمرین هم کرد مصدومیتش به گونه‌ای است که نمی‌تواند تیم ملی را در جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان همراهی کند. میثم چهترشنبه شب به ایتالیا رفت تا روند درمانی‌اش را پیگیری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->