واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

خبر مهم برای جاماندگان یارانه اردیبهشت و خرداد| نام‌نویسی از جاماندگان و معترضان ادامه دارد (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۸۸۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
  • ۲
خبر مهم برای جاماندگان یارانه اردیبهشت و خرداد| نام‌نویسی از جاماندگان و معترضان ادامه دارد (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)
پس از اجرای برنامه اصلاح ارز ترجیحی در اردیبهشت ماه، دولت به جاماندگان و معترضانی که استحقاق دریافت یارانه داشتند، بدهکار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد هم زمان با واریز یارانه مرداد، قرار است بابت یارانه‌های معوقه‌اردیبهشت و خرداد نیز با متقاضیان تایید صلاحیت شده‌تسویه کامل صورت بگیرد. در مقابل کسانی که تازه به جمع یارانه بگیران اضافه شده‌اند معوقات خود را همراه با یارانه شهریور دریافت خواهند کرد.

به صورت مشخص این تسویه شامل کسانی خواهد شد که بعد از نام نویسی در یکی از دو سامانه وزارت رفاه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تقاضایشان برای دریافت یارانه جدید مورد موافقت قرار گرفت و از تابستان به فهرست یارانه بگیران اضافه شدند.

تیرماه امسال همزمان با به‌روز شدن اطلاعات درآمدی شهروندان دهک‌های یک تا نُه، شماری از این شهروندان تایید صلاحیت شده‌ یارانه ماه تیر را دریافت کردند.

در مقابل، اما تسویه‌یارانه‌های معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد این گروه به قرآیندی زمانبر تبدیل شد و همه شهروندان تایید صلاحیت شده از بابت تسویه حساب معوقات، وضعیت مشابه و یکسانی نداشتند.

براساس مشاهدات میدانی و پیگیری‌های انجام شده‌از دو نهاد متولی رسیدگی به‌درخواست متقاضیان و جاماندگان، روال یکسانی برای تسویه حساب دولت وجود نداشت. برخی طلبشان را کامل گرفته‌بوند، با عده‌ای تسویه حساب ناقص صورت گرفته‌بود. گروهی دیگر همچنان منتظر واریز یارانه‌های اردیبهشت و خرداد بودند.

علاوه بر این در فهرست مردادماه یارانه بگیران، افراد جدیدی هم حضور دارند. این گروه از شهروندان معترضان و جاماندگانی بودند که در نوبت اول رسیدگی، از سوی وزارت رفاه در دهک دهم درآمدی قرار گرفتند و تقاضایشان برای دریافت یارانه معیشتی مورد موافقت قرار نگرفت.

از این تعداد ۴۰ درصد کسانی که درخواست بازبینی مجدد دادند و مدارک و مستندات لازم را نیز ارائه کردند، به فهرست یارانه بگیران اضافه شدند و همراه با سایرین یارانه مرداد خود را دریافت خواهند کرد.

درخصوص معوقات یارانه این گروه نیز به احتمال زیاد تسویه حساب نهایی تا موعد واریز یارانه شهریور ماه صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر به موازات این اتفاقات، نام‌نویسی از جاماندگان و معترضان جدید از طریق سامانه‌های اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
باسلام من از استان گلستان درمرحله137تیرماه1401در زمره دریافت کنندگان یارانه قرار گرفته ام.ولی بر خلاف اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها معوقات اردیبهشت وخرداد1401که قرا بود با یارانه مرداد1401به حسابمان واریز شود هنوز واریز نشده است.چرا این همه خلف وعده می کنید وبدتر از ان هیچ کدام از مسولین هم جوابگوی اعتراض مردم نیستند.خواهشنمدم پیگیری فرماییدما که دستمان به جایی بند نیست.ممنون از شما
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
با سلام همین چند دقیقه پیش معوقات یارانه اردیبهشت وخرداد1401به حسابم واریز شد.با تشکر فراوان از دست اندر کاران سازمان هدفمندی یارانه ها وپیگیری سایت شما.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->