ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

نتیجه بازی استقلال و سپاهان+ ویدئو گل‌ها| باخت اول در روز اول برای تیمی که نمی‌باخت!

  • کد خبر: ۱۲۰۸۹۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
  • ۴
نتیجه بازی استقلال و سپاهان+ ویدئو گل‌ها| باخت اول در روز اول برای تیمی که نمی‌باخت!
استقلال در نخستین بازی لیگ برتری خود مقابل سپاهان تن به شکست داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری دیدار سپاهان و استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی انجام شد و سپاهانِ مورایس خیلی راحت توانست بعد از مدت‌ها شکست‌ناپذیری، استقلال را در خانه حریف مغلوب کند. سپاهان در این بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

یاسین سلمانی و رامین رضاییان گلزنان سپاهان در این بازی بودند و می‌توان به جرات گفت استقلال حتی یک موقعیت صد در صدی هم نتوانست روی دروازه حریف خود خلق کند.

حسین حسینی با سوپرواکنش خود در نیمه نخست دروازه‌اش را بسته نگه داشت، اما این عملکرد هم تاثیری در ناکامی ابی‌های پایتخت نداشت. استقلال فصل قبل با فرهاد مجیدی در هیچیک از بازی‌های لیگ نباخته‌بود.

استقلالی‌ها امیدوارند با اضافه شدن کاوه رضایی، مهدی قائدی و محمد محبی بار هجومی استقلال بیشتر شود.

ویدئو گل رامین رضاییان برای سپاهان به استقلال

تعداد بازدید : 1906
 

ویدئو گل یاسین سلمانی برای سپاهان به استقلال

تعداد بازدید : 1520
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
1
خدا کنه قرارداد ساپینتو جوری بسته نشده باشه که برای فسخ ضرر زیادی شامل تیم بشه. وگرنه این مربی نشون داد توان قهرمان کردن استقلال را نداره.
مشکل استقلال امروز سنگینی و کندی خط دفاع بود. بجای اصلاح آن به شکل احساسی و آماتوری مهاجم وارد زمین کرد.
قول میدم این مربی تا وسط فصل با تیم نخواهد ماند. تا بیشتر ازین امتیاز از دست ندادیم باید هر چه زودتر دنبال جایگزین باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
تجربه اش کمه ولی مربی خوبی درزم استقلال دفاعش خوب نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
1
بااین مربی به جایی نمیرسی استقلال!!!
مربی سپاهان مشخص فوتبال بلده،، درنیمه مربیان کامل بازی رادراورد.
این هست فرق مربی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
حالا نکه مربی شما خیلی خوبه اگه نظر من رو بخوان من به مربی سپاهان نمره ی 20 رو میدم البتهاز 100نمره ها خخخخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->