نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قرارداد بارسایی‌ها ثبت شد

  • کد خبر: ۱۲۰۹۲۸
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
قرارداد بارسایی‌ها ثبت شد
بارسا با فعال‌کردن اهرم مالی چهارم، مشکلی با ثبت قرارداد بازیکنانش ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا، از شب گذشته با دیدار اوساسونا و سویا آغاز شد و امروز نیز ادامه می‌یابد. در یکی از بازی‌های مهم امروز، تیم متحول‌شده بارسلونا با سرمربیگری ژاوی در نیوکمپ میزبان رایووایه‌کانو است.

آبی‌و‌اناری‌ها که فصل گذشته بسیار ناامیدکننده فصل را شروع کردند و در ادامه با تاکتیک‌های ژاوی، تیمی متحد و مقتدر نشان دادند و در پایان فصل نایب‌قهرمان لالیگا شدند، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، اولین بازی خود را در لیگ اسپانیا انجام می‌دهند و در پی آن هستند که با شروعی قدرتمندانه، در پایان فصل جام را بالای سر ببرند. بارسایی‌ها که در این فصل بازیکنان نامدار و شاخصی را به ترکسیب خود اضافه کردند تا ضعف‌های گذشته را پوشش دهند، اردوی پیش‌فصل خود را در آمریکا برگزار کردند و در این کشور، با برگزاری ال‌کلاسیکوی دوستانه مقابل رئال، بر کهکشانی‌ها فائق آمدند تا با روحیه‌ای خوب آماده شروع فصل شوند.

دست بسته ژاوی تا ۲۴ ساعت قبل از بازی

باشگاه بارسلونا که با فروش بخشی از حق پخش تلویزیونی خود، پول خوبی را به دست آورده است، در کنار خرید چند بازیکن معروف، لواندوفسکی را نیز در انتقالی پرسروصدا از بایرن‌مونیخ به خدمت گرفت تا برای قهرمانی در لالیگا، آماده رقابت با رقیب کهکشانی خود، رئال‌مادرید شود؛ اما روز گذشته و در فاصله چند روز مانده به بازی بارسا، خبری مبنی بر اینکه آبی‌واناری‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنانش با مشکل مواجه شده، مخابره شد تا نشان دهد ژاوی برای چینش ترکیب تیمش در بازی امشب، در محدودیت قرار دارد و وضعیت مناسبی برای چینش ترکیب تیمش ندارد.

فرایند ثبت پنج خرید جدید این تیم یعنی آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کُنده و البته دو ستاره تمدیدی یعنی سرجی روبرتو و عثمان دمبله تا روز گذشته هنوز نهایی نشده و ممکن بود این بازیکنان در مسابقه برابر رایو‌وایه‌کانو غایب باشند. مدیران بارسا، اما با فعال‌کردن اهرم مالی چهارم، تلاش می‌کنند امروز قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند تا ژاوی بتواند از آن‌ها در بازی امشب استفاده کند.

به نظر می‌رسد لواندوفسکی، جذاب‌ترین خرید بارسلونا در فصل تابستان بوده و احتمالا هواداران این باشگاه بیش از همه خواهان حضور او در ترکیب هستند و بارسایی‌ها با تلاش حداکثری، سعی خواهند کرد به‌طور‌مشخص قرار‌داد لواندوفسکی، مهاجم جدید و سی‌وچهارساله تیمشان، را امروز ثبت کنند تا او مسئله‌ای برای قرار‌گرفتن در ترکیب ثابت تیمش در این بازی نداشته باشد. به‌هر‌حال دست‌کم در صورت رخ‌دادن این اتفاق، خیال ژاوی از خط حمله راحت می‌شود و گل‌زن باتجربه و لهستانی، امشب در ترکیب ثابت بارسا در هفته اول لالیگا قرار خواهد گرفت.

اهرم صدمیلیون‌یورویی فعال شد

بارسلونا روز گذشته از فعال‌شدن اهرم مالی چهارم خود خبر داد تا مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز حل شود. بارسلونا یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های اروپایی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی بوده و توانسته پنج بازیکن جدید جذب کند. بیش از ۱۵۰‌میلیون یورو برای خرید‌های جدید هزینه شده و بارسا خوش‌بین است بتواند دست‌کم دو بازیکن دیگر را نیز به‌خدمت بگیرد. یکی از مشکلات بارسلونا، اما به ثبت قرارداد این بازیکنان بر‌می‌گردد.

گویا فعال‌شدن اهرم اقتصادی سوم بارسلونا نیز کمکی به این موضوع نکرده و لالیگا به باشگاه کاتالان هشدار داده بود که هنوز قادر به ثبت همه خرید‌های جدید نیست. بارسلونا تا روز گذشته، ۲۵‌درصد از حق پخش بازی‌های خود را فروخته بود و ۲۴.۵‌درصد از بارسا استودیو را نیز واگذار کرده بود. بارسا تا امشب فرصت دارد شرایط لازم برای ثبت قرارداد این بازیکنان را فراهم کند.

در‌نهایت روز گذشته باشگاه کاتالان رسما اعلام کرد که ۲۴.۵‌درصد دیگر از بارسا‌استودیو را نیز به ارزش ۱۰۰‌میلیون یورو فروخته است تا به‌این‌ترتیب مشکل ثبت قرارداد عثمان دمبله، سرجی روبرتو، روبرت لواندوفسکی، ژول کُنده، فرانک کسیه، پیر امریک اوبامیانگ، آندریاس کریستنسن و رافینیا نیز حل شود. با ثبت قرارداد این بازیکنان، امروز ژاوی می‌تواند از آن‌ها در بازی برابر رایو‌وایه‌کانو استفاده کند. بارسا از‌این‌پس روی قطعی‌کردن انتقال مارکوس آلونسو و احتمالا برناردو سیلوا تمرکز خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->