فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آدم کشی پسر نوجوان به‌دلیل خرید کادو برای دختر مورد علاقه‌اش

  • کد خبر: ۱۲۰۹۴۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
آدم کشی پسر نوجوان به‌دلیل خرید کادو برای دختر مورد علاقه‌اش
متهم گفت: قبلاً هیچ خلافی انجام نداده بودم و چاقو را هم فقط به خاطر قشنگی‌اش در جیبم داشتم. وقتی به آن مرد حمله کردم از ترس او را با چاقو زدم، موبایلش را برداشتم و فرار کردم. نمی‌دانستم او مرده است و بعد از دستگیری این موضوع را فهمیدم.

به گزارش شهرآرانیوز، پسری ۱۶ ساله که به دختر نوجوان دل بسته بود از شهر خودش راهی تهران شد تا با او ملاقات کند، اما وقتی قصد داشت از مردی دزدی کند تا بتواند برای آن دختر هدیه بخرد، دستش به خون آلوده شد. این نوجوان بعد از ارتکاب قتل گریخت و پنج ماه فراری بود تا آنکه عاقبت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

این قتل اواخر سال گذشته در جنوب تهران به وقوع پیوست و مردی ۳۱ ساله هدف ضربه چاقو قرار گرفت و جان باخت. تحقیقاتی که در آن زمان انجام شد فاش کرد این مرد مشغول مکالمه با موبایل بود که پسری نوجوان به قصد سرقت به او حمله‌ور شد و او را با چاقو زد.

کارآگاهان یک رسید بانکی در محل وقوع جرم پیدا کردند که متعلق به قاتل فراری بود. آنها با این سرنخ متهم را ردیابی و بالاخره این پسر ۱۶ ساله را در روستای محل سکونتش در استان مرکزی دستگیر کردند.

 

پسر ۱۶ ساله بعد از انتقال به تهران تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اقرار کرد. او گفت مدتی قبل از این سرقت مرگبار با دختری در اینستاگرام دوست شده بود و زمان حادثه به تهران آمده بود تا با او ملاقات کند.

این پسر گفت در تهران هدف سرقت قرار گرفت و همین هم باعث شد خودش نیز دست به دزدی بزند. او به کارآگاهان توضیح داد: پدرم کارت عابربانکش را به من داده بود و خودم هم کمی پول داشتم، اما در تهران وقتی سوار مترو شدم کیفم که همه دارایی‌ام در آن بود، سرقت شد. دیگر پولی نداشم که برای دختر مورد علاقه‌ام کادو بخرم و او را به کافی‌شاپ ببرم برای همین تصمیم به سرقت گرفتم. من قبلاً هیچ خلافی انجام نداده بودم و چاقو را هم فقط به خاطر قشنگی‌اش در جیبم داشتم. وقتی به آن مرد حمله کردم از ترس او را با چاقو زدم، موبایلش را برداشتم و فرار کردم. نمی‌دانستم او مرده است و بعد از دستگیری این موضوع را فهمیدم.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: اعتمادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->