رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

خشکسالی بی‌سابقه در انگلیس| اجرای محدودیت‌های استفاده از آب در بسیاری از مناطق

  • کد خبر: ۱۲۰۹۸۴
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
خشکسالی بی‌سابقه در انگلیس| اجرای محدودیت‌های استفاده از آب در بسیاری از مناطق
بر اثر خشکسالی ناشی از گرمای بی‌سابقه در انگلیس در بسیاری از مناطق این کشور طرح اضطرار آبی اعمال و محدودیت‌هایی برقرار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «اس ار اف» سوئیس در مطلبی به خشکسالی‌های گسترده در انگلیس پرداخته و نوشت: در بخش‌هایی از انگلیس، مقامات محیط زیست وضعیت اضطراری خشکسالی اعلام کرده‌اند.

تامین کنندگان آب در مناطق آسیب دیده اقداماتی را برای مقابله با اثرات خشکسالی مداوم انجام می‌دهند.

مقامات در جنوب شرق انگلیس استفاده از آب را محدود می‌کنند و آب‌دادن به باغ یا تمیز کردن ماشین در این مناطق ممنوع شده است.

"استیو دابل"، وزیر آب انگلیس پس از نشست "گروه ملی خشکسالی" گفت: همه تامین کنندگان آب به ما اطمینان داده‌اند که خدمات اولیه هنوز تضمین شده است. این گروه به دقت تحولات را زیر نظر دارد و تأثیر آن بر کشاورزی و محیط زیست را بررسی می‌کند. ما بهتر از همیشه آماده‌ایم. در صورت لزوم اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد.

در انگلیس از خانوار‌ها و شرکت‌های خصوصی خواسته شده مصرف آب خود را بررسی کنند. وضعیت اضطراری خشکسالی به طور خودکار به اقدامات بیشتر منجر نمی‌شود، اما به مقامات محیط زیست و تامین کنندگان آب اجازه می‌دهد تا اقدامات بیشتری را انجام دهند.

شرکت آب "ساوت ایست واتر" ممنوعیت شلنگ باغبانی و آب پاش چمن را اعلام کرده است. استفاده خصوصی از شیلنگ باغی و یا وسایل مشابه در تمامی خانوار‌هایی که توسط این شرکت به آن‌ها آب عرضه می‌شود تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد. این امر، از جمله، در مورد آبیاری گیاهان، شستشوی اتومبیل‌ها و سایر وسایل نقلیه خصوصی و پر کردن استخر‌های شنا و استخر‌های پارویی صدق می‌کند.

البته کشت تجاری گیاهان، آبیاری اماکن ورزشی و بهره برداری از کارواش‌ها از این ممنوعیت مستثنی شده است.

به گزارش بی بی سی، حدود ۱.۴ میلیون خانوار در شهرستان‌های کنت و ساسکس تحت تأثیر این ممنوعیت قرار خواهند گرفت که از روز جمعه اجرایی شد.

در سایر نقاط انگلیس نیز ممنوعیت استفاده از شیلنگ باغبانی اعلام شده است. محدودیت‌های مشابهی قرار است در هفته‌های آینده در شهرستان یورکشایر و لندن اجرایی شود.

ماه جولای خشک‌ترین ماه از سال ۱۹۳۵ در انگلیس بود و یک رکورد دمایی جدید را برای این کشور به ارمغان آورد، دماسنج در این ماه برای اولین بار در بریتانیا به بالای ۴۰ درجه رسید. میزان بارندگی تنها ۳۵ درصد میانگین بارش‌ها بود.

سازمان هواشناسی بریتانیا هشدار گرمای شدید را برای بخش‌های وسیعی از انگلستان و ولز صادر کرده است. کارشناسان هواشناسی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش شدید باران را پیش بینی می‌کنند. بر اساس پیش بینی‌ها این بارش‌ها می‌توانند منجر به سیل شوند، زیرا خاک خشک دیگر نمی‌تواند آب را جذب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->