کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ | ۳۳۱۵ ابتلا و ۵۵ فوتی

  • کد خبر: ۱۲۰۹۹۰
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
آمار کرونا در ایران ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ | ۳۳۱۵ ابتلا و ۵۵ فوتی
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده و ۵۵ بیمار نیز فوت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۸۶۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۶۱ هزار و ۵۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق بیش از ۳هزار دز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته

تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۷۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۳۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۹۶۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->