نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال ساپینتو درگیر عدم توازن

  • کد خبر: ۱۲۱۱۰۹
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
استقلال ساپینتو درگیر عدم توازن
استقلال با ساپینتو در نخستین مصاف در لیگ برتر بیست و دوم مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد، اما آیا هنوز می‌توان در خصوص آینده آبی‌های پایتخت با پرتغالی تازه‌وارد نظری قاطع داد؟

علیرضا زمانی/شهرآرانیوز، ساپینتو در حالی اولین بازی خود را با استقلال پشت سر گذاشت که به دلایل مختلف چند بازیکن مهم خود را در اختیار نداشت. اگرچه استقلال نیمه اول خوبی داشت، اما در شروع نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و استقلال پس از دریافت دو گل نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و شکست خورد.

ناهماهنگی و سردرگمی استقلال و ساپینتو می‌تواند یک دلیل مهم داشته باشد؛ تکمیل نامتوازن و غیراصولی لیست تیم. استقلال قبل از حضور ساپینتو و بدون نظر این مربی بسته شد و در تکمیل لیست محدودیت‌های زیادی برای او وجود داشت.

ساپینتو تیمی که با سیستم ۳۴۲۱ بازی میکرد را تحویل گرفت و تصمیم گرفته که این فصل با حفظ سیستم سه دفاعه، تیمش را با آرایش ۳۴۳ و ۳۵۲ به مصاف حریفان بفرستد. به نظر می‌رسد ساپینتو خواهان ارائه بازی مالکانه باشد. با این اوصاف ابزار فعلی استقلال اگرچه از لحاظ اسم و شهرت چشمگیر هستند، اما مخصوصا در میانه زمین ابزار کافی برای این هدف نیستند.

در نگاه اول به لیست استقلال شاید بیشترین چیزی که به چشم می‌آید تعداد زیاد مهاجمان این تیم باشد، اما زمانی که جزئیات بیشتری بررسی شود متوجه می‌شویم در اکثر پست‌ها استقلال بازیکنان هم سطح و با ویژگی‌های مشابه دارد که اکثرشان هم مناسب سبک بازی ساپینتو نیستند. استقلال با اضافه شدن محبی و قایدی و بهبود مصدومیت حردانی احتمالا تیمی متفاوت خواهد شد، اما تا زمانی که این بازیکنان جدید به تیم اضافه و با تاکتیک مربی خو بگیرند، ساپینتو باید با این تیم نامتوازن در لیگ حاضر شود و بیش از این امتیاز از دست ندهد، زیرا عقب افتادن از مدعیان قهرمانی، استقلال را با چالش تصمیمات احساسی و دخالت‌های منحصربفرد مدیران ایرانی روبرو خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->