نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

موذن: تلاش می‌کنیم با بهترین فرم وارد مسابقات شویم| مردم تیمشان را دعا و حمایت کنند

  • کد خبر: ۱۲۱۱۳۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
موذن: تلاش می‌کنیم با بهترین فرم وارد مسابقات شویم| مردم تیمشان را دعا و حمایت کنند
لیبروی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: تلاش می‌کنیم با بهترین فرم تیمی و گروهی در مسابقات حاضر شویم و امیدوارم مردم تیمشان را دعا و حمایت کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا موذن لیبروی تیم ملی والیبال ایران که همراه تیم ملی کشورمان به مسابقات جام واگنر اعزام شده است، گفت: به لهستان سفر می‌کنیم و در آن‌جا دو بازی دوستانه داریم تا در جام واگنر شرکت کنیم و برای مسابقات جهانی آماده شویم.
وی در ادامه تاکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین فرم تیمی و گروهی در مسابقات حاضر شویم.
موذن با اشاره به تمرینات اخیر تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: از زمانی که تیم از لیگ جهانی برگشت دو هفته تا ۲۰ روز تمرین کرد و تمرینات خوبی به لحاظ فنی و گروهی داشتیم. تیم به مرز هماهنگی خوبی رسیده است و امیدوارم در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در پایان ضمن درخواست از مردم جهت همراهی تیم ملی گفت: امیدوارم مردم کشورمان حمایت کنند و تیم ملی خودشان را دعا کنند تا دست پر برگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->