نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طنز | لایک‌های شاخ‌ساز!

  • کد خبر: ۱۲۱۱۵۷
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
طنز | لایک‌های شاخ‌ساز!
از زمان پیدایش اینستاگرام تا به امروز، سؤالی فلسفی-هنری ذهن کاربران فضای مجازی را آزار می‌داد. آن‌ها می‌خواستند بدانند چطور می‌شود شاخ اینستاگرام شد.

ارژنگ حاتمی | شهرآرانیوز؛ از زمان پیدایش اینستاگرام تا به امروز، سؤالی فلسفی-هنری ذهن کاربران فضای مجازی را آزار می‌داد. آن‌ها می‌خواستند بدانند چطور می‌شود شاخ اینستاگرام شد. در همین راستا، چند راهکار ‌شاخ شدن را برایتان ارائه می‌کنیم.

 *پشتکار داشته باشید: هیچ‌وقت از کمبود امکانات ننالید و با خودتان نگویید نمی‌توانید. برخی شاخ‌های اینستاگرامی روزگاری کارگری ساده‌ بوده‌اند و امروز توانسته‌اند به این‌ همه فالوئر دست پیدا کنند. البته اگر واقعا می‌خواهید از صفر شروع کنید، پیش‌نیازش آن است که دخترخاله‌ها و دخترعموهای زیادی داشته باشید. نمونه‌اش همین وحید خزایی که در ابتدا به‌واسطه دخترخاله‌هایش معروف شد و بارها گفت که بچه‌مایه‌دار نیست و تنها کارگری ساده‌ است.

 *مایه‌دار باشید: همان‌طور که می‌شود با پول دکترای تقلبی خرید و دکتر شد، با پول می‌توان شاخ اینستاگرامی هم شد. البته منظورمان آن نیست که بروید و فالوئر بخرید. آن دیگر خیلی نامردی است. شما می‌توانید در فیلم‌هایتان هی پول بریزید روی سر این و آن و بگویید: «عزیزم، از امروز همه هزینه مال توئه!» این صداقت در گفتار شما فالوئرهایتان را به‌شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد. اصلا هم حواسشان نیست که آن عزیزتان هر ماه دو سه بار عوض می‌شود. بالاخره شما در جمله‌تان از قید «امروز» استفاده کرده‌اید و نگفته‌اید تا کی هزینه مال اوست.

 *خوش‌خوراک باشید: تا می‌توانید بخورید. البته حواستان باشد که با خوردن پول بیت‌المال و مال مردم، ‌نمی‌توانید شاخ اینستاگرامی شوید. شاخ اینستاگرامی شدن راه دارد. برای این‌کار، می‌توانید ترکیبی بزنید، آن‌هم از نوع پررویش! هر آت و آشغالی که پیدا کردید بردارید و با هم قاتی کنید و بخورید. از روغن ترمز گرفته تا شیر تاریخ‌مصرف‌گذشته و آلوئورا و ... را قاتی کنید و بخورید. به دلایلی ناشناخته، برخی از کاربران فضای مجازی از دیدن این صحنه‌ها خوششان می‌آید. نهایتش آن است که چند روزی بیرون‌روی خواهید داشت و نمی‌توانید به بیرون از منزل بروید، اما به شاخ ‌شدن می‌ارزد.

* در انتها از مسئولان تقاضا می‌کنیم همان‌طور که شدیدا مراقب فرار مغزها هستند، کمی هم به فکر فرار ارازل و اوباش باشند. این روزها و با برخوردهایی که با ارازل اینستاگرامی صورت می‌گیرد شاهد رفتن روزافزونشان به کشور ترکیه و امثالهم هستیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->