افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش سوزی هولناک در کلیسایی در مصر | ۳۵ کشته و ۴۵ مصدوم + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۱۶۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
آتش سوزی هولناک در کلیسایی در مصر | ۳۵ کشته و ۴۵ مصدوم + فیلم
منابع مختلف در مصر از کشته و زخمی شدن ۸۰ نفر در نتیجه وقوع آتش سوزی در یک کلیسای واقع در مرکز این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رسمی مصر (MENA) بعد از ظهر امروز (یک شنبه) گزارش داد که آتش سوزی در کلیسای «ابوسفین» در منطقه «امبابه» در شمال استان جیزه در مرکز این کشور روی داده و به دنبال آن نیز، نیرو‌های آتش نشانی راهی محل وقوع حادثه شدند تا آتش را مهار و خاموش کنند.


در همین رابطه نیز، اتاق عملیات اداره کل دفاع مدنی استان جیزه اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در کلیسای ابوسیفین دریافت کرده و به دنبال آن نیز، چهار خودروی آتش نشانی بلافاصله برای مقابله با آتش سوزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به دنبال آن نیز، «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که تحولات مربوط به حادثه غم انگیز کلیسای المنیره (ابوسیفین) در جیزه را از نزدیک دنبال می‌کند و به خانواده‌های قربانیان این حادثه نیز تسلیت گفت.

رئیس جمهوری مصر همچنین تاکید کرد که به همه نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی ذی ربط دستور داده تا بی درنگ تمامی اقدامات لازم برای مقابله با آتش سوزی کلیسای ابوسیفین و پیامد‌های آن را انجام دهند و به طور کامل نیز به زخمی‌های حادثه رسیدگی کنند.

در همین حال، خبرگزاری «رویترز» از برخی منابع آگاه در مصر نقل کرد که حادثه آتش سوزی در کلیسای ابوسیفین، دست کم ۳۵ کشته و ۴۵ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->